עקבו אחר ציוצי נתניהו: משרד רה"מ פתח עמוד פייסבוק וטוויטר

עשו "לייק" לראש הממשלה: בנימין נתניהו מצטרף למדיה החברתית - פתח גם ערוץ YouTube בעברית ובאנגלית שמאפשר למיליוני גולשים להכיר את פעילות ראש הממשלה ומשרדו

ראש הממשלה בנימין נתניהו מצטרף למדיה החברתית: משרד ראש הממשלה השיק היום (ב') ערוץ YouTube חדש ועדכוני סטטוס בפייסבוק ובטוויטר. ערוץ ה-YouTube כולל סרטונים בעברית ובאנגלית ומאפשר למיליוני גולשים להכיר את פעילות ראש הממשלה ואת פעילות משרדו.

על-פי הוראת נתניהו, כבר במהלך הפגישות המדיניות בוושינגטון המתחילות השבוע ייעשה שימוש בערוצים אלה, וזאת לצורך העברת מסרים ועדכונים שוטפים לטובת מיליוני הגולשים בארץ ובעולם.

בערוץ ה-YouTube אפשר למצוא קטעים נבחרים מנאומי ראש הממשלה וכן סרטונים המתעדים את סיוריו וביקוריו של נתניהו בארץ ובחו"ל. לאחרונה עשה ראש הממשלה שימוש בערוץ הזה כדי להעביר באופן ישיר את ברכתו לחודש הרמאדאן למיליוני גולשים מוסלמים בארץ ובחו"ל.

במקביל, צוות הניו-מדיה של אגף התקשורת במשרד ראש הממשלה ומטה ההסברה הלאומי החלו גם בעדכוני סטטוס בפייסבוק ובטוויטר של משרד ראש הממשלה שנפתחו לאחרונה.

"ערוצי המדיה החברתית חיוניים היום יותר מתמיד למאמצי ההסברה של ישראל, לשקיפות שלטונית ולשיתוף האזרחים במידע עדכני", אמר נתניהו.

במשרד ראש הממשלה משלימים בימים אלה גם את השקת ערוץ שיתוף התמונות פליקר, וגם את מלאכת הסינכרון של כל ערוצי המדיה החברתית עם אתר האינטרנט של המשרד.

הקישורים לערוצי המדיה של משרד ראש הממשלה:

http://www.youtube.com/user/IsraeliPM
http://twitter.com/IsraeliPM
http://www.facebook.com/eeliram#!/pages/Jerusalem-Israel/The-Prime-Minister-of-Israel/124149704266450?ref=sgm
http://www.flickr.com/israelipm