בן-אליעזר: מקווה שהשיחות יביאו לפיתוח אזורי תעשייה עם הרש"פ

שר התמ"ת: "אני פועל עם מקבילי ברשות הפלסטינית, השר לענייני כלכלה אבו-ליבדה, כדי לקדם פתיחת אזורי תעשייה משותפים"

"אני פועל עם מקבילי ברשות הפלסטינית, השר לענייני כלכלה אבו-ליבדה כדי לקדם פתיחת אזורי תעשייה משותפים", אמר היום (ב') שר התמ"ת, בנימין בן אליעזר. השר אמר את הדברים בביקור שקיים במועצה האזורית גלבוע. השר ביקר גם באתר שבו עתיד לקום אזור תעשייה משותף לישראל ולרשות הפלסטינית.

בהתייחס לחידוש השיחות בין ישראל לפלסטינים בשבוע הבא, אמר בן אליעזר כי בכוונתו להשתתף בצוותי העבודה המעורבים בדיונים כדי לפתח את שיתוף הפעולה הכלכלי עם הפלסטינים.

"אני מקווה שעם תחילת השיחות הישירות, נוכל לקדם את אזורי התעשייה המשותפים, כך שבסוף יהיו כאן רק גדרות לסימון הגבול, עם יחסי שכנות טובים וכלכלות המשתפות פעולה ומשלימות זו את זו", אמר.

בן אליעזר הביע תקווה שפגישת יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן וראש הממשלה, בנימין נתניהו, שעתידה להתקיים השבוע תצליח. שותפינו למשא ומתן והעולם הערבי המתון כבר מבינים שהשינויים שחלים במזרח התיכון עם תהליך התגרענותה של איראן וערעור היציבות באזור 2מחייבים אותנו לסיים בהקדם את המשבר עם הפלסטינים", אמר.

בנוסף על ביקורו של בן-אליעזר באזור הגלבוע, נפגש היום מנכ"ל משרדו, שרון קדמי עם בכירים פלסטינים, כחלק מפעילות צוותי העבודה המשותפים לישראל ולרשות ודנו בקידום אינטרסים כלכליים באזור.