רדהיל השלימה חלק ראשון של גיוס פרטי בהיקף של 3.5 מ' דולר

החברה פועלת להשלמת גיוס בהיקף נוסף של כ-2.5 מיליון דולר נוספים במהלך השבועות הקרובים ■ בכוונת החברה לבחון אפשרות להנפקה בתל אביב בתחילת 2011

חברת הביו-פרמצבטיקה הישראלית רדהיל ביופארמה, המפתחת וממסחרת תרופות ומוצרים בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, השלימה את החלק הראשון בגיוס פרטי בהיקף של 3.5 מיליון דולר מקבוצת משקיעים פרטיים. החברה פועלת להשלמת גיוס בהיקף נוסף של כ-2.5 מיליון דולר נוספים במהלך השבועות הקרובים.

במקביל מדווחת החברה על סגירתם הסופית של שני הסכמים לרכישת זכויות לתרופות בפיתוח בהן הושקעו עד היום מיליוני דולרים. בהמשך לגיוס הנוכחי, כמו גם לחתימת שני הסכמי רכישת הזכויות, בכוונת רדהיל לבחון אפשרות להנפקה בתל אביב בתחילת 2011.

רדהיל השלימה את העסקה עם חברת ג'יאקונדה (Giaconda) האוסטרלית, הנסחרת בבורסת ה-ASX, לרכישת תרופה בפיתוח לטיפול במחלת הקרוהן וכן שתי תרופות נוספות בפיתוח לטיפול בבעיות בדרכי העיכול. התרופה המתקדמת ביותר מבין השלוש שכבר ביצעה שלב שלישי של ניסויים קליניים באוסטרליה (phase IIIa), מיועדת לטיפול במחלת המעיים הדלקתית הקשה קרוהן (Crohn). התרופה מיועדת להתחיל שלב שלישי של ניסויים קליניים בארה"ב במהלך 2011 לצורך קבלת אישור לרשות התרופות והמזון האמריקאית ("FDA").

עסקה שנייה שהושלמה היא חתימת ההסכם עם חברת אינטלג'נקס (IntelGenx) הקנדית לפיתוח משותף ורישום של פורמולציה חדשה לתרופה להקלה מהירה של מיגרנות המבוססת על טכנולוגיית VersaFilm של אינטלג'נקס.

דרור בן אשר, מנכ"ל רדהיל אמר כי "בהמשך להשלמת הגיוס הפרטי וחתימת ההסכמים הסופיים עם ג'יאקונדה ואינטלג'נקס אנו בוחנים אפשרות להנפקת החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. הישגיה של רדהיל עד כה ביכולתה לקדם ארבע עסקאות לרכישת זכויות עולמיות על 6 תרופות מציבים את החברה עם צנרת מרשימה של תרופות הנמצאות בשלב קליני מתקדם. אנו פועלים במהירות לקידום הפיתוח של התרופות".