תוך פחות משנה: HOT השלימה פריסת רשת האינטרנט החדשה

הקדימה ב-4 חודשים את תאריך היעד שהציבה לעצמה לפריסת רשת ה-UFI עד סוף השנה ■ מציעה ‏לרגל השלמת הפריסה מבצעי הצטרפות במחירים מיוחדים

‎‎הישג נאה לחברת HOT . בימים אלה השלימה החברה את פריסת רשת האינטרנט החדשה שלה בכל רחבי המדינה. מדובר בזמן שיא לפריסת רשת, שכן תאריך היעד היה עד סוף השנה, ואילו החברה הקדימה אותו ב-4 חודשים.

רשת HOT החדשה, שנקראת ‏UFI‏, בנויה על שדרוג של חברת סיסקו לקצבים של עד 100 מגה. נציין כי ב-HOT שדרוג המהירות הוא יחסית פחות מסובך מאשר בבזק, וגם היקף ההשקעה בו נמוך בהרבה.

ההערכה היא ש-HOT מבצעת את השדרוג בעלות של פחות מ-80 מיליון שקל, בעיקר מפני שמדובר בשדרוג מערכות קיימות, ללא צורך בהנחה של סיבים אופטיים חדשים או הצבת ארונות תקשורת במיקומים קרובים יותר ללקוחות.

‏לרגל השלמת הפריסה יוצאת החברה במבצע ייחודי של 12 מגה ב-12 שקל למשך 3 החודשים הראשונים בהתחייבות לשנה. לאחר מכן המחיר הינו 99 שקל לחודש, כך שהמחיר הממוצע הוא 77 שקל לחודש בלבד.

כמו כן תציע החברה מבצע טריפל-מגה, הכולל טלוויזיה עם כל חבילות הערוצים, טלפון עם 1,000 דקות חינם ואינטרנט במהירות 12 מגה ב-299 שקל בלבד.

לדברי ‏הרצל עוזר, מנכ"ל HOT‏, "התחייבנו להציב את מדינת ישראל בסוף שנת 2010 בקדמת הטכנולוגיה בעולם, עם מהירות גלישה של עד 100 מגה. אני מברך על הקדמת לוחות הזמנים, המאפשרת לנו לשדרג מדי חודש עשרות אלפי לקוחות נוספים למהירויות 12 עד 100 מגה". ‏‎‎‏