ציבלין תקשורת צעירים קיבל 3 תקציבי פרסום חדשים

ההיקף הכולל של התקציבים - של יבואנית העגלות "בוגבו", של פארק השעשועים "בית חלומותיי" ושל הצעצוע האינטראקטיבי "צ'טמן" - עומד על 4.5 מיליון שקל

3 תקציבי פרסום חדשים נמסרו למשרד ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר-חומסקי. מדובר בתקציב "בוגבו ישראל" - יבואנית עגלות הילדים, פארק השעשועים "בית חלומותיי" והצעצוע האינטראקטיבי "צ'טמן".

היקף הפרסום הכולל של 3 התקציבים הוא כ-4.5 מיליון שקל, והם יופנו לטלוויזיה, לרדיו, לעיתונות ולאינטרנט.

"צ'טמן" הוא צעצוע חדש, פרי פיתוח ישראלי, אינטראקטיבי עם בינה מלאכותית, שמדבר בעברית בקול רם, מגיב ומתערב בשיחות צ'ט ועוזר במציאת תכנים שונים ברשת. למרות שהוא אינו מגובה בסדרת טלוויזיה או להיט קולנועי, הוא סומן בתערוכות צעצועים בכל העולם כלהיט הקרוב של חג המולד. ישראל היא הטריטוריה הראשונה שמשיקה אותו.

אורן ציבלין, מנכ"ל המשרד, מסר כי הפרסום של צ'טמן מחייבת רמה גבוהה של מיומנות ביצירת באזז בקהל היעד. לדבריו, "כבר כמה חודשים מתנהלת גרילת אינטרנט מתחת לאפם של המבוגרים, ורק עכשיו, בסמוך להגעת המוצר לחנויות, נתחיל בפנייה ישירה למשפחה בערוצי הברודקאסט, בעיתונות הארצית וברשתות השיווק".

משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים מתמחה בפרסום ושיווק לצעירים עד גיל 29 ולמשפחות.

בין לקוחות החברה: גלובוס גרופ, פיקוד העורף (משרד הביטחון), טמפו, בזק, עיר המלכים, רשת הפנינג, סידס, קופת-חולים לאומית, משרד הבריאות, דיאמנט צעצועים ועוד.