אפליקיור מתמקדת: קיבלה הזמנת המשך ל-100 רישיונות

תעמיק את פעילותה העסקית בקרב ספקיות אינטנרט ותשווק להן את ה-dotDefender במודל מכירה חודשי

חברת אבטחת המידע אפליקיור , המתמחה בפיתוח פתרונות הגנה על אתרי אינטרנט מפני התקפות של האקרים, החלה במכירה מסחרית של הגרסה הרביעית המשופרת של פתרון ה-dotDefender להגנה על אתרי אינטרנט. זאת, בהתאם למיקוד האסטרטגיה העסקית השמה דגש על מכירה באמצעות ספקי אינטרנט הנותנים שרותי אירוח.

אפליקיור חתומה כיום על חוזים למעלה מ-25 ספקיות אינטרנט בעולם אשר כ-80% מתוכן בארה"ב. ספקיות אלו משווקות את תוכנת ה- dotDefender ללקוחותיהן, המאחסנים אתרים על למעלה מ- 30 אלף שרתים.

במודל העסקי החדש, ממקדת אפליקיור ומעמיקה את פעילותה בקרב ספקיות אינטרנט אלה לצד הגדלת מספר הספקיות המפיצות את תוכנת ה- dotDefender בין לקוחותיהן.

באמצעות ה- dotDefender מגינות ספקיות האינטרנט על האתרים של הלקוחות המאחסנים את אתריהם על שרתיהן ובכך הן נהנות מערוץ הכנסות נוסף מלקוחות הקצה שלהן. גרסת התוכנה הרביעית המשופרת של אפליקיור צפויה לאפשר לחברה לנצל טוב יותר את הצמיחה הגדולה בתחום ההוסטינג - בעיקר בתחום הווירטואליזציה ומחשוב הענן.

אפליקיור כבר התקשרה עם עשרות ספקי אירוח שרתים (Hostings) בהסכמי שיווק שבמסגרתם ספק אירוח השרתים מציע ללקוחותיו את פתרון התוכנה של אפליקיור, ה-dotDefender, כאמצעי לשיפור רמת ההגנה של אתרי אינטרנט ועמידה בדרישות הרגולציה.

במסגרת זו, מדווחת היום אפליקיור על הזמנה ל-100 רישיונות לפתרון dotDefender להגנה על שרתי אינטנרט שהתקבלה מספקית אמריקאית מובילה של טכנולוגיות ושירותי ביצוע פעולות פיננסיות. מדובר בהזמנת המשך לפיירוול האפליקטיבי של אפליקיור, לאחר שהחברה האמריקאית רכשה עשרות שרתי dotDefender בינואר 2010. גובה העיסקה עומד על כ-250 אלף שקל.