מתגעגעים? "כוכב נולד 9" צפויה לעלות מוקדם מהמתוכנן

באחרונה החלו ב"טדי הפקות" את העבודה על העונה התשיעית של "כוכב נולד", שעשויה לעלות לאוויר כבר בסוף 2010 ■ על רקע זה ייתכן כי שידור העונה הבאה של "האח הגדול" יידחה לקיץ

תוכנית הבידור "כוכב נולד" צפויה לשוב למסך מוקדם יותר מהמתוכנן. ל"גלובס" נודע כי בזכיינית ערוץ 2 קשת מבקשים לשדר את העונה התשיעית של התוכנית מוקדם יותר מהקיץ, זמן שידורה המסורתי, ולא מן הנמנע כי היא עשויה לשוב כבר בסוף 2010 הנוכחית או בראשית 2011.

באחרונה כבר החלה העבודה על העונה התשיעית, המופקת על-ידי חברת "טדי הפקות". ההערכה זו מתחזקת בעיקר לנוכח נתוני הגמר הגבוהים של העונה הנוכחית, ששברו את כל שיאי אירועי הגמר הקודמים עם רייטינג של 36.1%.

בקשת נוהגים לשבץ עוגן שידור משמעותי בכל אחת מהעונות. התוכנית הבאה שאמורה לעלות בקרוב היא "מאסטר שף", ובזכיינית מקווים שהיא תיתפס בקרב הציבור כעוגן שידור משמעותי בדומה ל"כוכב נולד" או ל"האח הגדול", התופסות נפח משמעותי בעונות שידורים.

עם השינוי במועד השידור של "כוכב נולד", עולה שאלה באשר למועד שידור העונה הבאה של "האח הגדול" - שעשויה להיות מוזזת לקיץ. על-פי גורמים בתעשייה, נבחנת גם האפשרות לשדר בשנה הבאה שתי עונות של "האח הגדול".

מזכיינית ערוץ 2 קשת נמסר כי "במואי שבת הכתרנו כוכבת חדשה, ועמה סיימנו עונה מוצלחת. כשיהיו פרטים על עלייתה של העונה החדשה והתשיעית של 'כוכב נולד' - נעדכן בצורה מסודרת".