מישאלה שולמן-יצחקי רכשה מגב ים מתחם מסחרי ב-28 מ' ש'

מישאלה היא אחותו של איש העסקים רוני יצחקי ■ המתחם ממוקם בצומת קרית אתא מול מתחם "ביג קריות" וסמוך לשטח בו מתוכנן לקום הסניף השלישי של איקאה

אזור המסחר בצומת קרית אתא ממשיך להתחמם: לאחר שהחברות בריטיש ישראל ושיכון ובינוי נדל"ן אישרו לפני כשבועיים את דבר העסקה המתגבשת להקמת סניף איקאה שלישי בצומת קרית אתא, נודע ל"גלובס" כי חברת גב ים , מקבוצת נכסים ובנין IDB , מכרה שטח מסחרי באזור לקבוצת יעקב יצחקי, שבבעלות מישאלה שולמן-יצחקי, תמורת כ-28 מיליון שקל.

17.5 דונם

השטח שנמכר משתרע על פני 17.5 דונם מול פאואר סנטר "ביג קריות", סמוך לשדרות ההסתדרות בצומת קרית אתא. שולמן-יצחקי היא אחותו של איש העסקים רוני יצחקי, והחברה שבבעלותה עוסקת בנדל"ן, בין השאר בתחומי יזמות, בנייה למגורים, בניית נכסים מסחריים ומבני ציבור וכן בהשכרה ובניהול של נכסים מניבים ברחבי הארץ ובחו"ל.

כיום קיימים בשטח שנמכר מבנים תעשייתיים חד-קומתיים בשטח כולל של כ-7,000 מ"ר, אולם ל"גלובס" נודע כי בכוונתה של קבוצת יעקב יצחקי להקים במקום מתחם מסחרי בהיקף של 15 אלף מ"ר בנוי, שתמהיל השוכרים בו טרם נקבע.

קבוצת יעקב יצחקי אישרה את הפרטים.

הנכסים המניבים של הקבוצה

הנכסים המניבים של קבוצת יעקב יצחקי כוללים מבנה משרדים בן 6,500 מ"ר בקרית אריה שבפתח תקווה; פארק התעשייה משמרות, סמוך לקיבוץ משמרות, המיועד לתעשיות קלות ומחסנים לוגיסטיים; פארק התעשייה גזר שבקיבוץ גזר; המתחם הלוגיסטי פרדס בצומת אשדוד; וקומפלקס משרדים ומסחר שבתכנון סמוך למכון ויצמן ברחובות.

מי השכנים?

לכשיקום המרכז המסחרי המתוכנן בצומת קרית אתא, הוא יתווסף כאמור לסניף השלישי המתכונן של רשת הריהוט השוודית איקאה, שצפוי להשתרע על פני כ-20-30 אלף מ"ר בנוי במגרש סמוך וכן לפאואר סנטר "ביג קריות", המשתרע עלפני 20 אלף מ"ר בנוי. לא הרחק מתוכנן שידרוג של הפאואר סנטר חוצות המפרץ, בבעלות אשטרום נכסים ומליסרון, שעתיד אף לאכלס לקראת 2012 סניף של רשת הריהוט האוסטרית קיקה. בתוך קרית אתא עצמה מוקם בימים אלה קניון של קבוצת עזריאלי שבשליטת דוד עזריאלי, בשטח של כ-8,000 מ"ר מסחרי.