י.ח. דמרי השלימה גיוס של כ-107 מיליון שקל באיגרות חוב

הביקושים לאג"ח היו גבוהים פי 2.5 מהכמות שהוצעה למשקיעים והסתכמו בכ-272 מיליון שקל ■ התמורה תשמש לפירעון חוב קיים ולמימון הפעילות השוטפת של הקבוצה

חברת הנדל"ן דמרי שבשליטת יגאל דמרי השלימה אמש (ב') בהצלחה את המכרז הציבורי של הנפקת איגרות החוב שלה. הביקושים בשלב המוסדי והציבורי הסתכמו יחדיו בכ-272 מיליון שקל, פי 2.5 מהסכום לגיוס שעמד על 107 מיליון שקל.

בסוף השבוע שעבר קיימה דמרי את המכרז המוסדי של ההנפקה, במסגרתו גייסה כ-86 מיליון שקל, וזאת לאחר שנהנתה מביקושים בהיקף של כ-224 מיליון שקל, פי 2.6 מהיקף האג"חים שהציע למשקיעים המוסדיים.

אמש השלימה כאמור דמרי את תהליך הנפקה כאשר גייסה 21.5 מיליון שקל נוספים מהציבור וזאת לאחר שנהנתה מביקוש של כ- 48 מיליון שקלים.

דמרי גייסה את הסכום האמור באמצעות הנפקה של הרחבת סדרה של אגרות חוב (סדרה כ"ג), שתעמוד לפרעון בין השנים 2013-2016 ותיפרס על פני כ-4 תשלומים. תמורת ההנפקה תשמש הן לפירעון חוב קיים והן למימון הפעילות השוטפת של הקבוצה. הריבית שנקבעה במכרז הינה בשיעור של כ-5.8% בהשוואה לריבית מקסימום בשיעור של 6.3% שהוצעה למשקיעים במקור.

יגאל דמרי אמר היום כי "אנו מודים לשוק ההון על האמון שהביע בחברה, בהנהלתה ובפעילותה. י.ח. דמרי מתכוונת להמשיך ולחזק את מעמדה בין השחקניות שמובילות את שוק המגורים בישראל, ולשימור מגמת הצמיחה בהכנסות וברווחי החברה, כפי שעשתה גם בשנים האחרונות. בבעלות החברה צבר קרקעות משמעותי באזורים הנהנים מביקושים גבוהים, ואנו מאמינים שבשנה הקרובה נתחיל בהקמתם של חלק מהפרויקטים על קרקעות אלה".