לפחות מבחינת רייטינג, הנבחרת במגמת עלייה

התיקו המאופס בגיאורגיה, במסגרת המחזור השני של מוקדמות יורו 2012, הביא לערוץ 10 שיעור צפייה ממוצע של 16.6%; המשחק הקודם, מול מלטה, רשם 14.3% בלבד

משחקה של נבחרת ישראל אמש (ג') בגיאורגיה (0-0), במסגרת המחזור השני של מוקדמות יורו 2012, הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 16.6% בקרב משקי בית יהודיים. זאת לאחר שהמשחק הראשון בקמפיין, מול מלטה ביום חמישי שעבר, הסתפק ב-14.3%.

המשחק אתמול התברג במקום הרביעי בטבלת הצפייה היומית. את המקום הראשון תופסים חדשות ערוץ 2 (19%).

ערוץ 10 רכש את עשרת המשחקים של הנבחרת בקמפיין מוקדמות יורו 2012 עבור סכום כולל של כ-5.5 מיליון שקלים.