משחקה של נבחרת ישראל אמש (ג') בגיאורגיה (0-0), במסגרת המחזור השני של מוקדמות יורו 2012, הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 16.6% בקרב משקי בית יהודיים. זאת לאחר שהמשחק הראשון בקמפיין, מול מלטה ביום חמישי שעבר, הסתפק ב-14.3%.
המשחק אתמול התברג במקום הרביעי בטבלת הצפייה היומית. את המקום הראשון תופסים חדשות ערוץ 2 (19%).
ערוץ 10 רכש את עשרת המשחקים של הנבחרת בקמפיין מוקדמות יורו 2012 עבור סכום כולל של כ-5.5 מיליון שקלים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.