קומברס מתרחבת בווייטנאם: חוזה בהיקף של כ-4 מיליון דולר

החברה זכתה בפרויקט להרחבת מערכת הבילינג פרי פיתוחה המשרתת את Vietnamobile

חברת קומברס זכתה בפרויקט בווייטנאם להרחבת מערכת הבילינג פרי פיתוחה המשרתת את Vietnamobile. זאת על רקע צמיחה מהירה במספר מנויי הפרי-פייד של המפעילה החדשה. חברת Vietnamobile הוקמה כשותפות בין האנוי טלקום והאצ'יסון טלקום והיא השיקה שירותי GSM באפריל 2009.

על-פי הערכות בשוק, היקף העסקה למעלה מ-4 מיליון דולר.

"פתרון הבילינג בזמן אמת של קומברס מספק תמיכה מלאה להשקה מהירה של שירותי פרי-פייד אטרקטיביים", מסר כאשיף ג'אן, מנהל מערכות המידע של Vietnamobile.

פתרון הבילינג של קומברס משמש כמנוע שיווקי בזמן אמת עבור המפעילים. הוא מציע יכולות מתקדמות להתאמה אישית, אפשרויות לתכנון והצגת סלי שירותים מגוונים ומבצעי שיווק המותאמים באופן אוטומאטי למאפייני שימוש של המנויים. כל אלה מניבים גידול בהכנסות המפעילים, גידול ברווחיות וחיזוק הנאמנות של המנויים. באמצעות הפתרון מסוגלים המפעילים לפתח ולהשיק במהירות שירותים חדשים הן לקהל הרחב והן לקהלי מטרה מפולחים - ולספק להם כלים ידידותיים לשירות עצמי.

דרור בין, נשיא קומברס למכירות: "הרחבת מערכת הבילינג של קומברס ב- Vietnamobile לאחר שנת פעילות אחת בלבד היא עדות נוספת ליכולת המערכת להתאים את עצמה לצרכים העסקיים של המפעילים. הפתרון של קומברס מספק לחברה יכולות לרכוש לקוחות חדשים ויעילות תפעולית שהיא חיונית להשגת היעדים העסקיים השאפתניים של החברה".