נייס מערכות: עסקה בהיקף של 7 ספרות עם משטרת דלהי

תטמיע פתרון האבטחה המשולב שלה ב-45 מוקדים ברחבי דלהי, במטרה לשפר את אבטחת משחקי חבר העמים הבריטי 2010

נייס הודיעה היום (א') כי השותפה האסטרטגית שלה, חברת HCL Security ההודית, זכתה במכרז להטמעת פתרון האבטחה המשולב של נייס במשטרת דלהי. זאת, בעסקה בהיקף 7 ספרות, במטרה לשפר את אבטחת משחקי חבר העמים הבריטי 2010.

ההטמעה באתר שליטה ובקרה מרכזי תאגד מידע מ-45 מוקדים ברחבי העיר, וכוללת את פתרונות נייס לניהול מצבים - מתן תגובה יזומה וניהול ארוע בזמן-אמת תוך שילוב מערכות אבטחה של צד שלישי.

משטרת דלהי בחרה ב HCL-נייס בתהליך של מכרז לקראת משחקי חבר העמים הבריטי 2010 אשר כוללים תחרויות בענפי ספורט שונים בהשתתפות נציגים מ-54 המדינות העצמאיות החברות בחבר העמים הבריטי (Commonwealth of Nations).

"אנו שמחים שנבחרנו לפרויקט זה כדי לסייע למשטרת דלהי להגן על המשתתפים והמבקרים במשחקי חבר העמים הבריטי 2010 ועל אזרחי דלהי לאחר תקופת המשחקים", אמר ישראל ליבנת, נשיא חטיבת האבטחה והביטחון של נייס. "העיר דלהי תהיה אחראית לאבטחת המשתתפים והמבקרים המגיעים מכל רחבי העולם באמצעות מוקד השליטה והבקרה והמטה המשטרתי. עובדה זו מדגישה את חשיבות הפרויקט המייצג את המקצועיות והיכולות החדשניות של משטרת דלהי. בהמשך להצלחתנו בפרישת פתרונות לניהול אבטחה בקנה מידה גדול הכוללים הטמעות מורכבות בהודו ובשאר רחבי העולם, אנו גאים לחבור למשטרת דלהי להבטחת הביטחון והאבטחה של תושבי ואורחי העיר".