גינדי מסתערת על רמה"ש: 180 יח' דיור בפרויקט פינוי בינוי

גינדי השקעות נבחרה ע"י אסיפה כללית של דיירי מתחם ברמת השרון, הכולל כ-58 יחידות דיור, כיזם אשר יתקשר עם בעלי הזכויות במתחם בעסקה במתווה של עסקת פינוי בינוי

חברת גינדי השקעות נבחרה ע"י אסיפה כללית של דיירי מתחם ברמת השרון, הכולל כ-58 יחידות דיור, כיזם אשר יתקשר עם בעלי הזכויות במתחם בעסקה במתווה של עסקת פינוי בינוי.

במסגרת העסקה, לאחר פינוי הדירות הקיימות תקים גינדי השקעות כ-180 יחידות דיור, בכפוף לקיומם של תנאים מתלים רבים (אשר טרם התקיימו) וביניהם חתימת כלל בעלי הזכויות במתחם על הסכם מחייב, אישור תוכנית בנין עיר חדשה למתחם ופינוי המתחם בפועל.

בהודעה שהוציאה החברה לבורסה היא מדגישה כי נכון למועד הפרסום, טרם נחתם בין החברה לבין בעלי הזכויות במתחם הסכם מחייב המגבש את כלל התנאים הנוגעים להתקשרות הצדדים בעסקה.

החברה גם מבהירה כי התקיימותם של התנאים האמורים עשויה להתארך תקופה ממושכת וכי אין כל וודאות כי תנאים אלה יתקיימו.

לאור האמור, בשלב זה, אין ביכולת החברה להעריך את היקף ההשקעה הנדרש על ידה בפרויקט זה כמו גם את לוחות הזמנים להשלמתו.

נזכיר כי לגינדי השקעות פרויקט גדול נוסף ברמלה "גינדי סיטי" שיכלול בסיומו 364 יחידות דיור, קניון וקאנטרי קלאב. 182 יח"ד שוריינו לקצינים ואנשי קבע בצה"ל בשיתוף פעולה עם מינהלת המגורים של צה"ל. שווי הפרויקט נאמד בכ-650 מיליון שקלים. דירת 4 חדרים תעלה כ- 695 אלף שקל בפרויקט של צה"ל; גינדי מכרה דירות 4 חדרים ב-850 אלף שקל עד 900 אלף שקל במסגרת הגרלה שערכה.