סברה של שטראוס רוכשת חברת סלסה בארה"ב ב-33 מיליון דולר

גדי לסין, מנכ"ל קבוצת שטראוס: "כניסה לתחום הסלסה המצוננת תאפשר לסברה להמשיך ולצמוח בקצב מהיר ולרכוש מקום מרכזי בליבם של הצרכנים האמריקנים"

חברת-הבת סברה, הנמצאת בבעלות 50% של קבוצת שטראוס , הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם לרכישת עסקי הסלסה והממרחים המצוננים של California Creative Foods, כולל ייצור, שיווק ומכירה של ממרחים מצוננים אלה, תמורת כ-33 מיליון דולר.

בהתאם להודעת החברה, התמורה תשולם במועד סגירת העסקה, בכפוף להתאמות מסוימות שתתבררנה במועד השלמת העסקה. העסקה מתוכננת להיחתם עד סוף שנת 2010.

"קבוצת שטראוס ממשיכה בהתרחבות הגלובלית", אמר גדי לסין, מנכ"ל קבוצת שטראוס. "אני משוכנע כי כניסה לתחום הסלסה המצוננת תאפשר לסברה להמשיך ולצמוח בקצב מהיר ולרכוש מקום מרכזי בליבם של הצרכנים האמריקנים".

גיורא בר-דעה, מנכ"ל שטראוס צפון אמריקה, אמר היום בתגובה: "הרכישה מהווה נדבך נוסף במימוש האסטרטגיה הכוללת שלנו להוביל את קטגוריית הדיפים והסלטים המצוננים בארצות-הברית. הרכישה שביצענו היום מרחיבה את פורטפוליו המוצרים של סברה, שיחזק את המובילות שלנו בתחום הדיפים והסלטים המצוננים".

לדברי בר-דעה, הביקוש לסלסה מצוננת צמח בלמעלה מ-10% ב-5 השנים האחרונות, כחלק ממגמת המזון הבריא והטרי שמאפיינת את העולם כולו ואת ארצות-הברית בפרט.