מדוע מניית אודיוקודס מזנקת בכמעט 10% בבורסה?

למומנטום החיובי תרמו 2 הודעות שפרסמה החברה ביומיים האחרונים, וגם להשתתפות של בכירי החברה בכנס של ‏‏Rodman & Renshaw‏ בניו יורק הייתה השפעה חיובית

‎‎מניית אודיוקודס סוגרת היום (ד') פער ארביטראז' ומזנקת בבורסה, לאחר שאמש בנאסד"ק היא קפצה ב-8.7% במחזור מסחר גבוה כמעט פי 7 מהממוצע.

למומנטום החיובי תרמו שתי הודעות שפרסמה החברה ביומיים האחרונים, ונראה שגם להשתתפות של בכירי החברה בכנס של ‏‏Rodman & Renshaw‏ בניו יורק, ולמצגת החברה שהוצגה שם, הייתה השפעה חיובית.

שלשום דיווחה החברה על כך שנבחרה על ידי ‏Vonage‏, ספקית שירותי טלפוניה באינטרנט, לספק לה פתרונות ‏VoIP‏ שתומכים באפליקציות קול, וידאו ומסרים למחשב ולמכשירים ניידים. אודיוקודס מספקת לוונאג' את הפתרונות בשילוב עם חברת ‏MailVision‏.

אתמול פרסמה החברה הודעה נוספת, הפעם כזאת שקשורה לענקית האלקטרוניקה היפנית טושיבה. לפי ההודעה, חטיבת מערכות התקשורת של טושיבה, ‏Toshiba America Information Systems‏, חתמה על הסכמי הפצה עבור שתי משפחות מוצרים של אודיוקודס. מדובר בפתרונות ‏Media Gateway‏, רכיבים המחברים בין רשתות ‏VoIP‏ לרשתות מסורתיות.

‏"העובדה שנבחרנו על-ידי טושיבה לבצע את המשימה הקשה של יצירת פתרונות תקשורת באמינות גבוהה, היא עדות לאמינות המוצרים של אודיוקודס", אמר על כך ליאור אלדמע, סמנכ"ל התפעול באודיוקודס.

אודיוקודס, שנוסדה ומנוהלת על-ידי שבתאי אדלרסברג, ומספקת פתרונות ‏VoIP‏ (העברת קול על גבי הרשת), נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב, לפי שווי שוק של 127 מיליון דולר. על פי תחזיות החברה, הכנסותיה ב-2010 צפויות להגיע ל-142-147 מיליון דולר, והרווח הנקי ל-9.8-11.4 מיליון דולר. ‏‎‎‏ ‏‏