ירון ניסקי ודורון צור מונו לכותבים בערוץ קומדי סנטרל

השניים יצרו וכתבו בעבר את הסדרה "מ.ק. 22", היוו חלק מצוות הכותבים לסדרה "רד בנד" של HOT ושימשו ככותבים לתוכניות האירוח של "מה קשור" ושל אסף הראל

ערוץ HOT קומדי סנטרל, בהפקת ענני תקשורת, הודיע היום (ד') על מינויים של ירון ניסקי ודורון צור לכותביה הראשיים של רצועה יומית חדשה שתעלה בערוץ. השניים ייקחו חלק בפיתוחי תוכן נוספים של הערוץ. כניסתם לתפקיד תהיה בימים הקרובים.

ניסקי וצור יצרו וכתבו בעבר את "מ.ק. 22", והיוו חלק מצוות הכותבים של סדרת הלהיט "RED BAND" של HOT. בנוסף הם שימשו ככותבים הראשיים של תוכנית האירוח "מה קשור" בערוץ HOT3 וככותבים ראשיים בתוכניתו של אסף הראל בערוץ 10. כמו כן כתבו עבור הסדרות "בשורות טובות", "קצרים" ו"לא לפני הילדים".

לפני כחצי שנה מכרו השניים לרשת FOX האמריקנית סדרת אנימציה אינטרנטית בשם "security 7", המספרת את סיפורם של חיילי הצבא האמריקני באפגניסטן. בקרוב תעלה בזכיינית ערוץ 2 רשת סדרה בשם "השנים הכי טובות" שהשניים יצרו, בכיכובם של גידי גוב, קרן מור ואורנה בנאי.

בימים אלה מקיימים בערוץ קומדי סנטרל פגישות עם מפיקים ויוצרים, ובקרוב יוחלט לגבי סבב הפקות המקור הראשון שייצא לדרך.

מנהל ערוץ HOT קומדי סנטרל, אהד אשכנזי, מסר כי "מדובר בשני כותבים מוכשרים מאד, עם ראש פרוע ואהבה אמיתי לסאטירה. אני מברך על החלטתם להצטרף לצוות המוביל של ערוץ HOT קומדי סנטרל".

ערוץ HOT קומדי סנטרל יושק בינואר 2011.