תכני ערוץ הטלוויזיה החינוכית יוצעו לצפייה בחינם באתר וואלה

בין תכני החינוכית שיוצעו לצפייה בוואלה יהיו תוכניות עבר פופולריות כגון "קרובים קרובים", "רגע עם דודלי", ו"זהו זה", לצד תוכניות עדכניות כגון "חוצה ישראל" ו"עושים סדר"

‎‎וואלה ממשיכה במאמציה לחזק את תחום הווידיאו בפורטל. היום (א') הודיעו וואלה והטלוויזיה החינוכית על הסכם שיתוף תכנים, במסגרתו יוצעו התכנים של ערוץ הטלוויזיה החינוכית לצפייה בחינם בפורטל וואלה. התכנים הללו ימשיכו להופיע גם באתר הנוכחי של הטלוויזיה החינוכית (‏tv‏23).‏

בין תכני הטלוויזיה נמצאות גם תוכניות עבר פופולריות כגון "קרובים קרובים", "רגע עם דודלי", ו"זהו זה", לצד תוכניות עדכניות כגון "חוצה ישראל" ו"עושים סדר". התכנים הללו ישולבו גם בערוצי התוכן של וואלה, כגון תרבות, מוזיקה וברנז'ה.

‏יפה ויגודסקי, מנכ"לית הטלוויזיה החינוכית, מסרה: "תוכניות הטלוויזיה החינוכית מבוססות על תמהיל ייחודי של תוכניות נוסטלגיות, לצד הפקות מקור חדשות. לאורך השנים הבחנו בצורך של צעירים רבים להתחבר לתכני החינוכית שהפקנו לאורך השנים. החיבור עם וואלה עונה על הצורך הזה ומאפשר צפייה במגוון של תכנים שלא ניתן למצוא היום באף גוף שידור אחר".

‏הצעד הנוכחי מצטרף לשלל הסכמים עליהם חתמה בשנה האחרונה וואלה. כך, לדוגמה, ביולי האחרון השיקו וואלה וניקולודיאון ישראל אתר וידיאו משותף, המציע שלל סדרות רכש ותוכן וידיאו משלים לילדים. עלות המהלך הזה נאמדה בכחצי מיליון דולר.

‏בנוסף, וואלה חתמה גם על הסכם שיתוף-פעולה עם ערוץ הטלנובלות ויוה, במסגרתו מוצעים פרקים מלאים של סדרות טלנובלה באתר ייעודי שהוקם לכך. זאת לצד תכני חברת הלווין ‏yes‏, המוצעים אף הם בוואלה במסגרת הסכם בין הצדדים.

בקרוב מתכננים בוואלה להעלות גם את תכני הווידיאו של ערוצי הביוגרפיה, החיים הטובים, ההיסטוריה, הבריאות, האוכל והטיולים.

‏המהלכים הללו הם חלק מהמאבק שמנהלת וואלה אל מול אתר ‏ynet‏ מקבוצת "ידיעות אחרונות", בכל הנוגע לתוכן וידיאו. כך, גם ‏ynet‏ העלה לאתר בחודש האחרון את ערוץ הבריאות, ערוץ הטיולים וערוץ האוכל, לצד תוכן הווידיאו הטלוויזיוני הקיים באתר, ואשר מתבסס על הסכמי התוכן של ‏ynet‏ עם זכיינית ערוץ 2 רשת וחברת הכבלים ‏HOT‏.