פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם שני קמפיינים

בראש טבלת המותגים השבוע עומד הקמפיין למהלך "אורנג' BE FIRST" עם השקעה של כ-2.2 מיליון שקל, ובמקום השני - הקמפיין לחבילות אורנג' חו"ל עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל

קטגוריית הסלולר היא ללא ספק אחת הקטגוריות שימשיכו לייצר כותרות בחודשים הקרובים: החלפת הבעלות בפרטנר, הורדת דמי הקישוריות שיצרה סוג של קמפיין ציבורי נגד רווחי החברות, המפעילים הווירטואליים החדשים ומירס של פטריק דרהי שמתכננת כמה הפתעות.

הסיטואציה הזאת משמשת כרקע למהלך פרסומי חריג של הענקית הכתומה, שהעלתה קמפיין נרחב במגזר הכללי באמצעות משרד המגזרים שלה: תל-אביב-מוסקבה. פרטנר כובשת השבוע את שני המקומות הראשונים בטבלת המותגים המושקעים עם ווליום פרסומי שמשדר עוצמה - כ-3.6 מיליון שקל.

הקמפיין הבולט ביותר של פרטנר השבוע הוא "BE FIRST - עולם שלם של חוויות לפני כולם", שעולה כאמור באמצעות תל-אביב-מוסקבה שעושים עבודה קריאטיבית לגמרי לא רעה, והקמפיין השני שרץ במקביל אליו ועולה באמצעות ראובני-פרידן עוסק בחבילות אורנג' חו"ל.

במקום השלישי השבוע בטבלה מתמקם הבנק הירוק, דיסקונט, החוזר לאוויר באמצעות יהושע TBWA עם מפתח דיסקונט, או אם תרצו בצרפתית - "Cle". לאחר מהלך ההחדרה רחב ההיקף בו הסבירו בדיסקונט מה, עכשיו הם מסבירים למה. דיסקונט מדגישים את ההטבות למחזיקי "המפתח", שיקבלו מעתה גם חניה חינם בחניונים נבחרים בתל-אביב.

רגע לפני שתתחיל הרכבת האווירית של אלה שבחרו לנפוש בחג בחו"ל, משרד ההסברה חוזר לאוויר עם קמפיין "מסבירים ישראל", שנוצר בפברואר השנה. מטרת הקמפיין, שנוצר על-ידי לשכת הפרסום הממשלתית, הוא לגייס את אזרחי המדינה להסביר את ישראל טוב יותר על-ידי אתר האינטרנט המושקע שהקים המשרד.

חברת האופנה פוקס, שחזרה לאחרונה להפגין דופק פרסומי, סוגרת את החמישייה עם קמפיין באמצעות זרמון-גולדמן.

המותגים המושקעים

1. פרטנר סלולר - 2,211,549 שקל - באמצעות תל-אביב-מוסקבה

2. פרטנר חו"ל - 1,400,859 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

3. בנק דיסקונט - 1,293,232 שקל - באמצעות יהושע TBWA

4. משרד ההסברה - 1,073,898 שקל - באמצעות לפ"ם

5. פוקס - 1,046,483 שקל - באמצעות זרמון-גולדמן

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 10/9/10-16/9/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.