אתר winwin השקיע 200 אלף שקל באפליקציית פייסבוק

האפליקציה תאפשר לגולשי פייסבוק לצפות במודעות winwin בלי לעזוב את הרשת החברתית

אתר הלוחות winwin של קבוצת "ידיעות אחרונות" השיק היום (ב') אפליקציית פייסבוק, המאפשרת לכל משתמש פייסבוק לפרסם או לצפות במודעה של winwin מבלי לעזוב את הרשת החברתית.

האפליקציה פותחה במשך כ-5 חודשים, והיקף ההשקעה במהלך נאמד ב-200 אלף שקל.

סרגל הכלים שבאפליקציה כולל את הקטגוריות השונות שמופיעות באתר, כגון מודעות רכב, דירות, יד שנייה, בעלי מקצוע ובעלי חיים, כאשר קיים סנכרון מלא בין האפליקציה לבין האתר עצמו. כך, כל מודעה שעולה באתר winwin עולה באופן אוטומטי גם לאפליקציה בפייסבוק.

כמו כן, ניתן לגלות מהן המודעות הנצפות ביותר, לאילו מודעות עשו הכי הרבה "לייק", ואילו מודעות פורסמו על-ידי החברים של המשתמש בפייסבוק.

כיאה לפלטפורמת פייסבוק, כל מודעה ניתנת לשיתוף מהיר, וניתן להגיב עליה או לבקש עזרה מהחברים במציאת המודעה המתאימה.

מאתר winwin נמסר כי "אנו מאמינים שכדי להיות אתר לוחות מוביל עלינו לספק לגולשים שלנו פלטפורמה זמינה בכל מקום וזמן. זאת בדיוק הסיבה שהחלטנו ליצור לראשונה בישראל אפליקציה נגישה וידידותית בפייסבוק, שתוכל לשרת את כל הגולשים בו. כל העניין ברשת החברתית הוא ה'אנשים' שיושבים מאחורי המקלדת, והמטרה המרכזית שעמדה לנגד עינינו במשך כל תקופת הפיתוח של האפליקציה היא איך אנחנו גורמים לאנשים האלה להכיר לפני שהם מוכרים או קונים אחד לשני".

על-פי גוגל טרנדס, אתר winwin מושך אליו מדי יום כ-80 אלף גולשים שונים. אתר יד2, לעומתו, מושך אליו כ-170 אלף גולשים שונים מדי יום.