אינדיג: "הדו"ח חיובי; יש קמפיין נגד גבעות"

אינדיג אמר את הדברים בראיון לגלי צה"ל ■ גבעות נופלת בכ-21% בבורסה לאחר 3 ימי הפסקת מסחר ■ אינדיג: "הייתה כאן שורה של אירועים שגורמת לכך שאנשים מפחדים"

עו"ד חיים אינדיג משותפות חיפושי הנפט גבעות האשים היום (א') "אמצעי תקשורת" בסילוף ההודעות לבורסה שמוציאה גבעות ורמז כי זוהי הסיבה לנפילה ביחידות ההשתתפות של גבעות היום בבורסה. אינדיג אמר את הדברים בתוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל. כזכור, אינדיג גם תקף בשבוע שעבר את רשות ני"ע כמי שמנעה לכאורה מגבעות לפרסם מידע מהותי למשקיעים.

"זה לא כל התקשורת אלא אמצעי תקשורת מסוימים", אמר אינדיג, מבלי לנקוב בשמו של אותו אמצעי תקשורת. "הם לוקחים דברים שלנו וכותבים דברים שונים. עיקר האסיפה של גבעות הייתה לא לתקוף את התקשורת אלא לספק הבהרות".

כזכור, ביום ו' התקיימה אסיפת משקיעים של גבעות, בה סופקו הבהרות לדו"ח ההנדסי שפרסמה גבעות בשבוע שעבר. זאת, לאחר 3 ימים של הפסקת מסחר במניה בהתערבות רשות ני"ע, שדרשה מגבעות דיווח מקיף וברור יותר בנוגע לדו"ח ההנדסי.

"אנחנו חושבים שהייתה כאן שורה של אירועים שגורמת לכך שאנשים מפחדים", אמר אינדיג כאשר נשאל לתגובת המניה היום בבורסה. "היה כאן קמפיין מאסיבי של כמה כלי תקשורת נגד גבעות עולם. יש מצעד של כמעט כל הכתבים הכלכליים שכולם מדברים שפה אחת. אצל המשקיעים, חלקם סבור כך וחלקם סבור אחרת. אבל אצל הכתבים הכלכליים - כולם חושבים אותו דבר; יש קו ברור וזה אומר שיש יד מכוונת. למה? אני לא מסוגל להבין".

אינדיג הוסיף, כי "אנחנו קודם כל שותפות שעובדת. גבעות עוסקת בחיפושי נפט כבר 17 שנה וכל הזמן מפתחת את השדה שאותו היא גילתה. מי שהביא את האווירה למצב כזה זה לא אנחנוץ השותפות תמשיך בעבודה שלה - בתחילת נובמבר יהיו עוד פעולות כולל פראק (frac) ומבחני הפקה במקטעים 7 ו-8 וזה העיקר".

כאשר נשאל מדוע השותף הכללי בגבעות לא מבקש לפתוח בחקירה נגד כלי התקשורת, ענה: "אין דבר כזה תקשורת. יש אמצעי תקשורת מסוים שכל הכתבים בו מובילים קו מסוים. זה לא מתפקידנו לבקש חקירה".

בסיום השיחה נשאל אינדיג האם הדיווח שהוציאה גבעות בשבוע שעבר הוא אופטימי, על אף הירידה היום במניה, וענה: "אני חושב שזה מאוד ברור. הדו"ח הזה מאוד חיובי".