HOT תפצה את שלום מיכאלשווילי מ"עספור" ב-130 אלף שקל

זאת לאחר שמיכאלשווילי נאלץ לדחות את הצילומים לסדרה אחרת של זכיינית ערוץ 2 קשת, ‎עקב ההחלטה של HOT להקדים את העונה השנייה של "עספור"

חברת הכבלים HOT תשלם לשחקן שלום מיכאלשווילי פיצוי של כ-130 אלף שקל בעבור דחיית צילומים של התוכנית "מה קשור" עבור זכיינית ערוץ 2 קשת.

ל"גלובס" הגיעו פרטים מתוך ההסכם המתגבש בחברת הכבלים לצורך הפקת העונה השנייה של הדרמה "עספור". הפיצוי שאמור לקבל מיכאלשווילי הוא בנוסף לשכרו לעונה.

"עספור", שהחלה את ימיה כדרמה יומית בשנה האחרונה ב-HOT, זכתה להצלחה גדולה ושברה שיאי צפייה בשירות ה-VOD. לאור ההצלחה החליטו בכבלים להקדים את העונה השנייה.

על-פי המסתמן, עונה זו לא אמורה להיות במתכונת דרמה יומית, אלא במתכונת שבועית של מספר פרקים מצומצם בהרבה. לאור ההצלחה הקשיחו יוצרי הסדרה ואנשיה את הדרישות הכלכליות.

מיכאלשווילי, מכוכבי הסדרה, אמור היה לצלם סדרה קומית-בידורית חדשה ומקורית בעבור זכיינית ערוץ 2 קשת, יחד עם חבריו לשלישיית "מה קשור". לאור הדרישה של HOT לצאת בהקדם לצילומי "עספור" נאלץ מיכאלשווילי לדחות את הצילומים, ובשל כך חברת הכבלים נדרשה לשלם לו פיצוי של כ-130 אלף שקל.

יש לציין כי פיצויים מסוג זה מקובלים בשוק הטלוויזיה בישראל, אולם מדובר בסכום גבוה במיוחד.

באחרונה החליטה חברת הכבלים על סדרה של קיצוצים, במיוחד בתחום התוכן. בין היתר, כפי שפורסם ב"גלובס", החברה הקשיחה עמדותיה מול מפיקים, ובהם גם מפיק "עספור" אודי סגל, אשר לא נהנה מפירות ההצלחה של הסדרה בכבלים, מכיוון ש-HOT לא חולקת עם יוצרים את ההכנסות משידורים חוזרים או שידורי VOD.

מחברת הכבלים נמסר: "איננו עוסקים בנושאים מסחריים בתקשורת". את תגובת סוכנו של מיכאלשווילי לא ניתן היה להשיג.