כשהתפוצצה פרשת הבגידות של טייגר וודס, החליטה ג'ילט, אחת הספונסריות המרכזיות שלו, לגנוז קמפיין פרסומי שבו היה אמור להשתתף הגולפאי. עכשיו וויין רוני, כוכבה של מנצ'סטר יונייטד, לומד שגם הוא לא חסין.
על-פי דיווחים באנגליה, החליטה קוקה-קולה, המשלמת לחלוץ כ-600 אלף ליש"ט בשנה במסגרת החסות איתו, לבטל את השתתפותו בקמפיין חדש לקולה זירו. במסגרת הקמפיין דמותו היתה אמורה להופיע על בקבוקי המשקה. הסיבה, לפי "הדיילי מייל", היא החלטה שנלקחה במשרדי קוקה-קולה באטלנטה, לפיה רוני אינו מתאים לפרסם את המוצר בעקבות "התנהגותו המגעילה".
כזכור, בשבועות האחרונים פרסם השבועון "ניוז אוף דה וורלד" ידיעה שטענה כי רוני בגד באשתו ההרה עם נערת ליווי. "בהתחשב בסיטואציה, החלטנו שלא ראוי להשתמש בדמותו של רוני בקמפיין הקרוב", נמסר בתגובה רשמית מקוקה-קולה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.