דינמיקה סלולר גבתה 1,000 שקל על ביטוח לטלפון נייד לא פעיל

החברה טוענת כי הודעת הביטול הטלפונית של הלקוחה לא הספיקה, וכי היה עליה לשלוח בקשת ביטול בכתב ■ "ההחזר המרבי שהלקוחה תוכל לקבל הוא על מחצית מהתקופה"

לפני זמן מה פורסמה ב"גלובס" תלונה של לקוחה שבמשך 4 שנים, ללא ידיעתה, שילמה לחברת דינמיקה יותר מ-2,000 שקל עבור פוליסת ביטוח לטלפון נייד. דרישתה להחזר מלא נענתה בפיצוי של כ-450 שקל.

בעקבות הפרסום התקבלה תלונה נוספת נגד החברה: גם הפעם מדובר בלקוחה לשעבר של סלקום, שרכשה מדינמיקה שירותים עבור הסלולרי ששימש אותה בזמנו. מספר חודשים אחרי שעברה לחברה אחרת גילתה כי היא עדיין משלמת לדינמיקה עבור פוליסת ביטוח למכשיר שכבר אינו בשימוש.

הלקוחה ביקשה לבטל לאלתר את תשלומי הביטוח, ונציג דינמיקה השיב כי פנייתה תטופל. כ-20 חודשים לאחר הפנייה גילתה הלקוחה כי התשלומים ממשיכים כסדרם, ופנתה שוב לדינמיקה. נאמר לה כי מכיוון שלא שיגרה בקשתה לביטול בכתב - זו לא נכנסה לתוקף, ולכן תזוכה על התשלום האחרון בלבד.

מנהל שירות הלקוחות אמר כי "ההחזר המרבי שתוכל לקבל הוא על מחצית מהתקופה, כ-500 שקל", והלקוחה לא אישרה את קבלת הפיצוי, תוך שהיא מדגישה כי תיקון העוולה יעשה רק בהחזר מלא: "לא ייתכן שאשלם במשך 20 חודשים על שירות לא רלוונטי, בעיקר לאחר שהודעתי על ביטול מתועדת בחברה".

כיום, 5 חודשים מאוחר יותר - לא בוצע כל החזר.

תגובת דינמיקה: "הלקוחה קיבלה מידע מלא טרם הצטרפותה לשירות, לרבות תהליך הביטול. כאשר ביקשה לבטל את השירות, הוצעו לה מספר חלופות להחזרת טופס ביטול: באמצעות מעטפת גוביינה (שירות ללא תשלום), העברת טופס חתום בפקס או ביטול השירות בנקודת דינמיקה הקרובה לביתה. כל אפשרויות הביטול לא בוצעו על-ידה.

"נדגיש כי מעבדות השירות של החברה עמדו לרשותה ללא תלות בתהליך הניוד, כך שהיא היתה זכאית לשירות תיקונים. כמחווה שירותית ולפנים משורת הדין, עם ביטול הסכם השירות הצענו לה החזר כספי של מחצית מהתקופה, הצעה שעדיין עומדת בעינה".