אסיה פיתוח מתרחבת: רכשה שליטה בשלד הבורסאי בי קונטקט

בתחילת אוגוסט רכשו דני מור ואילון ברוך את השליטה בשלד הבורסאי שלדיאלי ■ הערכות: החברה תנסה להכניס לבי קונטקט פעילות מתחום הביומד או חיפושי הגז והנפט

דני מור ואילון ברוך מגבירים את היקפי פעילותם בשוק: אתמול בערב הפכה אסיה פיתוח שבשליטתם לבעלת עניין בשלד הבורסאי בי קונטקט , זאת לאחר שבתחילת השבוע החברה הודיעה על כוונתה לרכוש שלד בורסאי יחד עם אפסווינג במטרה להכניס אליו את פעילות הביוטק של ווקסיל.

אסיה פיתוח, המנוהלת על ידי כפיר זילברמן, החלה כבר בתחילת אוגוסט בשיתוף פעולה עם ירון ייני, המחזיק במספר שלדים בורסאיים, כשנכנסה לגרעין השליטה בשלד הבורסאי שלדיאלי . כבר אז ההערכות היו כי מהלך זה נעשה במטרה לנסות וליהנות מגל הפופולריות הגואה בבורסה בתחומי הביומד והאנרגיה ובניסיון למזג לשלדיאלי או לשלד אחר פעילות מאחד משני תחומים אלה "בשווי של עשרות מיליוני דולרים", כלשון ההודעה לבורסה אז.

בהתאם לכך, הפיכתה של אסיה פיתוח לבעלת עניין בבי קונטקט כעת נעשתה לאור הערכות כי גם לחברה זו תוכנס בהמשך פעילות מתחום הביומד או חיפושי הגז והנפט.

נציין כי בי קונטקט עסקה בעבר בתחום האינטרנט והתוכן הסלולרי, אולם בחברה שבשליטת מושיק פלדמן ויוסף דלגושן אין כיום פעילות עסקית.