סרטון ההסברה של משקיעי גבעות עם היטלר הוסר מ-YouTube

(עדכון) - הסרטון, שעלה ל-YouTube וזכה ליותר מ-1,000 צפיות, הורד מהאתר לבקשת גבעות

"סרטון הסברה" חדש של משקיעי גבעות עלה לאתר YouTube, ובה הוצג לא אחר מאשר אדולף היטלר, כמובן באופן הומוריסטי על בסיס הסרט הגרמני "הנפילה" - אך הורד לבקשת החברה.

כותרת הסרטון ב-YouTube היתה "ה'נפילה' של גבעות עולם". הסרטון הופיע בערוץ הרשמי של גבעות עולם ב-YouTube. עם זאת, יש לציין כי משקיעים רבים הביעו סלידה עזה מן הסרטון ודרשו להוקיעו ולהוריד אותו מהרשת. עדיין לא ידוע מי מהמשקיעים החליט להעלות את הסרטון.

"בעיית ההסברה של 'גבעות עולם' דומה לבעיית ההסברה של ישראל בפרשת המשט", נכתב בהסבר לווידיאו. "כל מה שהגורם הרישמי יסביר‬ לא יעזור לו. במצב כזה, סרטון קצר ב-YouTube יכול להיות יותר אפקטיבי מכל ההסברים הרשמיים, ודווקא האזרח הפשוט יכול להכריע את המערכה, אם יתגייס אליה.

"אנו מבקשים מכל משקיע שישלח את הסרטון לכל רשימת התפוצה במייל שלו, ויבקש מהם להעביר אותו הלאה. כמו כן, נודה להפצה בטוקבקים. אם נגיע לעשרות אלפי צפיות, יהיו סרטונים נוספים".

יועץ התקשורת של השותפות מסר כי "גבעות עולם פנתה הבוקר להנהלת גוגל בבקשה להסיר את הסרטון, לאור העובדה שהגולש שהעלה אותו משתמש בשמה של השותפות, ומכיוון שהתחזותו גורמת לפגיעה בשמה הטוב. מהנהלת גוגל נמסר לשותפות כי העניין הועבר לבדיקה".

זמן קצר לאחר פניית גבעות הוסר הסרטון מהאתר.