אסנת גולן מונתה לסמנכ"לית תקשורת בקבוצת שטראוס

גדי לסין, נשיא ומנכ"ל הקבוצה: "התפקיד של התקשורת בתהליכי קבלת החלטות הופך למרכזי יותר ויותר ככל ששטראוס גדלה והופכת לגלובלית"

אסנת גולן מונתה לתפקיד סמנכ"לית תקשורת בקבוצת שטראוס. התפקיד בהגדרתו החדשה יכלול אחריות לניהול כל הפעילות התקשורתית של הקבוצה מול בעלי העניין האסטרטגיים, לרבות ניהול והובלה של תחום הדיגיטל בקבוצה.

גולן (40) החלה את דרכה בשטראוס לפני 15 שנים וביצעה מספר תפקידים בניהול משאבי אנוש. בשנת 2003, עם ההחלטה למזג בין שטראוס לעלית, מונתה לתפקיד מנהלת התקשורת של הקבוצה והיתה בצוות שהוביל את ניהול תהליכי המיזוג.

במהלך השנים האחרונות ליוותה גולן את מכלול המהלכים העסקיים שביצעה הקבוצה, לרבות תהליכי שינוי תוך פיתוח תהליכים ותשתיות לניהול תקשורת הפנים והחוץ לרוחב הקבוצה, הן בישראל והן בפעילות הבינלאומית.

גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, אמר היום (ד'): "עולם התקשורת דינמי, והתפקיד של התקשורת בתהליכי קבלת החלטות הופך למרכזי יותר ויותר ככל שקבוצת שטראוס גדלה והופכת לגלובלית. יחידת התקשורת נדרשת להפוך לגוף אסטרטגי וגלובלי יותר, עם אחיזה איתנה בישראל, תוך בניית יכולות חדשות והשפעה על האופן שבו הדיסציפלינות, החברות וגופים רבים בקבוצה מתקשרים עם בעלי עניין שונים".

לסין ציין כי "גולן בנתה את התחום בקבוצה והובילה בשנים האחרונות תהליכים מקצועיים, שתרמו רבות להצלחת מהלכים משמעותיים שביצעה הקבוצה ולהטמעת חשיבות התחום. אין לי ספק כי בזכות יכולותיה וכישוריה תוכל גולן והצוות שאיתה לעמוד במשימות המאתגרות הניצבות בפניהם, ואשר בעזרתם תוכל לבצע קבוצת שטראוס קפיצת מדרגה נוספת בתחום".