חוזה לאלווריון בקנדה בשווי 75 מיליון דולר לפריסה של רשת 4G

החברה חתמה על חוזה עם Barrett Xplore, ספקית פס רחב הגדולה בקנדה לאזורים מרוחקים ■ בשלב הראשון של הפריסה, השירות יתמקד בהעברת נתונים במהירות גבוהה

הישג לאלווריון : החברה הודיעה הבוקר (ה') כי חתמה עם חברת Barrett Xplore, ספקית פס רחב הגדולה בקנדה לאזורים מרוחקים, על הסכם פריסה של רשת ה-4G הראשונה בקנדה בשווי של מעל 75 מיליון דולר. Barrett הינה לקוח חדש של אלווריון עם כ-150 אלף לקוחות.

במסגרת ההסכם, תספק אלווריון את פתרון ה-4Motion המלא של החברה שיכלול מכשירים למנויים ושירותי תמיכה. הפתרון של אלווריון יאפשר ל-Barrett להרחיב את היצע שירותי הפס הרחב של החברה למקומות מרוחקים תוך מתן אפשרויות שירות נוספות ללקוחות קיימים.

רשת ה-4G החדשה תספק פס רחב לפרובינציות אלברטה, בריטיש קולומביה, מניטובה, ניו ברנזוויק, קוויבק ואונטריו. בשלב הראשון של הפריסה, השירות יתמקד בהעברת נתונים במהירות גבוהה ובשלב מאוחר יותר יתרחב לשירותי VoIP ושירותים אחרים.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון מסר כי "אנו גאים על כך שנבחרנו על ידי Barrett Xplore עבור פרויקט משמעותי זה שיביא שירותי פס רחב לאזורים רבים בקנדה. פלטפורמת ה-4G החדשנית של אלווריון מאפשרת שירות אלחוטי מהיר בזמן אמת באמצעות ארכיטקטורה גמישה המסייעת למפעילים לצמצם את עלות הרשת. יחד עם Barrett Xplore, נבנה את רשת ה-G4 הראשונה בקנדה שתכלול פונקציות מתקדמות אשר חלקן עוד לא קיימות כיום בשוק".

נזכיר, כי לאלווריון יש חוזה גדול עם open range בארה"ב בהיקף של למעלה מ-100 מיליון דולר לחמש שנים, החוזה הגדול ביותר של החברה. לא ידוע כמה מזה אלווריון כבר קיבלה עד כה, אבל כנראה מדובר בחלק לא גדול מהסכום. המשך ההסכם מתעכב כי החברה האמריקנית נתקלה בבעיית תדרים, שיכולה לעצור את המשך ההתקשרות עם אלווריון.