פרטנר: "בלוגרים אחרים ייכנסו לאורנג' טיים במקום אלה שעזבו"

הבלוגר אביעד קדרון, שמתחזק את בלוג הטלוויזיה הפופולרי "צפניה" באתר אורנג' טיים, עוזב לאתר נענע10 ■ עם עזיבתו נותרו בפלטפורמת הבלוגים של אורנג' טיים שני כותבים בלבד

פרפורי הגסיסה של פלטפורמת הבלוגרים של אורנג' טיים ממשיכים. הבלוגר אביעד קדרון, שמתחזק את בלוג הטלוויזיה הפופולרי "צפניה, כולה צפניה" באתר אורנג' טיים, עוזב לאתר נענע10.

בלוג הריאליטי, שהתפרסם גם הודות לחשיפת ה"ליין-אפ" של גמר "הישרדות" האחרון, יתאחד עם בלוג הטלוויזיה העצמאי שתיחזק קדרון וישתלב בפלטפורמת הבלוגים של נענע10 - ישראבלוג.

"כן, קנו אותי. לא, שום דבר לא ישתנה. הכול יישאר כרגיל. כולל פוסטי 'הישרדות'", כתב קדרון בבלוג האישי שלו.

גל עזיבות

עזיבתו של קדרון אינה הראשונה. קדמו לו דבורית שרגל, המתחזקת את הבלוג הפופולרי "וולווט אנדרגראונד". בלוג זה החל בתפוז, עבר לאורנג' טיים ונרכש באחרונה על-ידי אתר הברנז'ה ice.

גם רונן דורפן, שעמד מאחורי בלוג הספורט "תופעת דורפן", נטש את הפלטפורמה בחודש יולי האחרון והקים פלטפורמה עצמאית (DeBuzzer).

נזכיר כי בסוף 2008 הודיעה אורנג' כי היא מקימה בלוגיה שתשב בפורטל התוכן אורנג' טיים, אותה ינהל גדי שמשון, אושיית אינטרנט שבעברו ערך את וואלה ונענע10. בין הכותבים שהצטרפו אז לבלוגיה, שנקראת פ.צ.ה בלוגים, היו גם יאיר רוה, שכותב את בלוג הקולנוע "סינמסקופ"; בועז כהן, שכתב את הבלוג המוזיקה "רעש"; עידו קינן, שעמד מאחורי הבלוג "ממתקים - כל מה שכיף באינטרנט"; וגדי שמשון, המתחזק את הבלוג "ערס פואטי".

אולם, מאז הספיקו לעזוב את הבלוגיה קינן (שממשיך לתחזק את הבלוג חדר 404), כהן (שהוחלף בבלוג המוזיקה של אחי רז), שרגל, דורפן וקדרון, שצפוי לעזוב עד סוף החודש. גם הבלוג של רז, יש לציין, לא עודכן כבר 3 חודשים, כך שלמעשה בפלטפורמה נשארו רק שמשון ורוה.

מפרטנר נמסר כי אין כל כוונה להוריד את הפלטפורמה מהאוויר, וכי "בלוגרים אחרים ייכנסו במקום אלה שעזבו".

שמשון הוסיף: "אני לא יכול לפרט לגבי תוכניות עתידיות. אני רק יכול להגיד שאני שמח בשמחתו של צפניה, שממשיך הלאה בדרכו המקצועית". שמשון סירב להתייחס לשאר העזיבות או לתוכניות העתידיות של אורנג' בתחום זה.

אורנג' טיים עלה לאוויר בסוף 2008 במטרה להציע לגולש הישראלי פורטל מדיה, שבו ניתן לקבל תכני וידיאו תמורת תשלום. על-פי סקר TIM לחודש אוגוסט, שיעור החשיפה השבועי של אתר אורנג' עומד על 13.7% (מקום 18), המשקפים כ-530 אלף גולשים בשבוע.