אין רגע דל: לפידות במו"מ לכניסה כשותפה ביולי חיפושי נפט

יולי התקשרה ב-15 בספטמבר עם לפידות-חלץ בהסכם למכירת 10% מזכויות ההשתתפות ברשיון 320 ("שרית") ■ ביצוע ההסכם, אגב, מותנה במספר תנאים שטרם התקיימו.

אין רגע דל בענף חיפושי הגז והנפט בישראל. הבוקר (ב') דיווחה חברת לפידות כי היא מנהלת מו"מ לכניסתה כשותפה בשיעור של 25% בשותפות המוגבלת יולי חיפושי נפט.

יולי, נזכיר, התקשרה ב-15 בספטמבר עם לפידות-חלץ (אשר לפידות שולטת בשותף הכללי בה) בהסכם למכירת 10% מזכויות ההשתתפות ברשיון 320 ("שרית"). ביצוע ההסכם, אגב, מותנה במספר תנאים שטרם התקיימו.

לפידות הינה אחד מהגופים הותיקים במשק הישראלי ומהגופים המובילים בצד המקצועי של תחום זה. החברה מפעילה ציוד ומגדלי קידוח מזה שנים רבות ולכן, כניסתה לשותפות יולי חיפושי נפט תעניק נפח מקצועי לשותפות.

מחברת פרימיום (פי.אי.אייץ) אחזקות, בעלת השליטה ביולי, נמסר בתגובה כי בחברה נתקבלו מספר פניות מגופים שונים במשק הישראלי להצטרפות לשותפות יולי חיפושי נפט. השותפות בחנה הצעות שונות ושמרה מקום לצירופו של שותף אסטרטגי, וכי לפידות הינה גוף אסטרטגי לכל הדעות.

בחברה הדגישו, כי כניסת גורם נוסף ליולי חיפושי נפט לא תדלל את אחזקותיה של פרימיום (פי.אי.אייץ) אחזקות, וזו תמשיך להחזיק בשליטה. בנוסף, הדגישו בפרימיום כי אין כל ודאות שהמו"מ יבשיל ויביא לידי הסכם.

אתמול הודיעה פרימיום כי דירקטריון החברה אישר את מינויו של האלוף במילואים עמי סגיס ליו"ר יולי חיפושי נפט, אשר שימש בין היתר כמנכ"ל גרניט הכרמל ויו"ר סונול.