אסיפת בעלי המניות של הזדמנות אישרה לגייס עוד כסף

אייל שוקר, מנכ"ל השותף הכללי: "יש לנו כיום כ- 120 מיליון שקל בקופה. כל עסקה שנמצאת בשוק מגיעה אלינו"

שותפות חיפושי הגז והנפט הזדמנות ישראלית כינסה היום (ב') את האסיפה הכללית הראשונה של בעלי יחידות ההשתתפות במלון בת"א.

באסיפה נכחו מחזיקי בעלי יחידות השתתפות מקרב הציבור והמשקיעים המוסדיים, וגם אייל שוקר, מנכ"ל השותף הכללי, אורי אלדובי, דירקטור בשותף הכללי, עו"ד ענבר עפרת היועצת המשפטית הפנימית של השותף הכללי, רו"ח אילן אולסקר, מפקח בשותף המוגבל ועו"ד איתי ברפמן המשמש כיועמ"ש חיצוני.

באסיפה אושרו ברוב הקולות הדרוש תיקון לסעיף בהסכם השותפות המוגבלת בעניין שיפוי וכן אישור עקרוני, לגיוס הון נוסף מהציבור. בעלי היחידות אישרו בכך את הגדלת הון השותפות וביצוע הנפקה על ידי הנאמן של ניירות ערך נוספים.

אייל שוקר, מנכ"ל השותף הכללי של הזדמנות ישראלית, אמר כי "אנו נחשבים לשחקן מהיר וחזק בשוק שיודע ויכול לסגור עסקאות איכותיות במהירות וביעילות. יש לנו כיום כ-120 מיליון שקל בקופה ויש יתרון אדיר למי שיש לו מזומן בקופה. כיום, כל עסקה שנמצאת בשוק מגיעה אלינו".

עם זאת, "על מנת להיות מסוגלים לבצע עסקאות נוספות וטובות תוך עמידה בהלימות ההון שדורש הממונה על ענייני הנפט והצגת יכולת כלכלית ככל שנדרש, אנו חייבים שתהיה לנו אפשרות לגייס הון במהירות לצורך עסקאות עתידיות, וזו מטרת האישור של היום". שוקר הדגיש כי מדובר באישור עקרוני בלבד שנועד לאפשר לשותפות לבחון עסקאות נוספות בעתיד.

"הזדמנות ישראלית" הוקמה בחודש פברואר 2010. השותפות חתמה על הסכם לרכישת 10% מזכויות ההשתתפות בהיתר הימי "גל" מרציו וכן בבעלותה 10% מזכויות ההשתתפות ברישיון היבשתי "שרית", הנמצא באזור אשדוד. בנוסף, השותפות חתמה לאחרונה על עסקה לרכישת 10% מ-6 רשיונות מפלאג'יק.