חוזה המשך לאלביט מערכות עם צבא ארה"ב בסך 68 מ' ד'

הזמנת המסגרת תתפרס על פני חמש שנים ובמסגרתה תספק אלביט מערכות תצוגה עילית למשרד ההגנה האמריקני ■ המערכות החדשות מגבירות ההתמצאות הסביבתית ובטיחות הטייסים

החברה הבת של אלביט מערכות בארה"ב זכתה בחוזה מסגרת בהיקף של 68 מיליון דולר לאספקת מערכות תצוגה עילית למשרד ההגנה האמריקני. ההזמנה כוללת מערכות חדשות בעלות צג שטוח ליישומי יום ולילה, למסוקים של הצבא (ARMY), חיל הנחתים (Marine Corps), חיל הים ומשמר החופים של ארצות הברית.

הזמנת המסגרת תתפרס על פני חמש שנים. הזמנות ראשונות במסגרת חוזה זה, בסך 23 מיליון דולר, כבר התקבלו. החוזה הנוכחי מהווה המשך לחוזה מסגרת שנחתם ב-2005 ושהסתכם ב- 75 מיליון דולר.

המערכות החדשות מגבירות ההתמצאות הסביבתית ובטיחות הטייסים בכך שמאפשרות לטוס עם "ראש מחוץ לקוקפיט" במשימות יום ולילה.

רענן הורוביץ, מנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב, אמר בעקבות הזכייה: "חוזה ההמשך מעיד על שביעות רצון לקוחותינו מביצועי העבר שלנו. אלביט מערכות ארה"ב גאה להציע לכוחות האמריקניים טכנולוגיה חדישה ומתקדמת של מערכות תצוגה עילית המאפשרת לבצע משימות קריטיות במהירות וביעילות מרבית. מערכות התצוגה העילית שלנו, שכבר מותקנות ברוב מסוקי צבא ארה"ב, הוכיחו את יעילותן המבצעית והן מקנות לטייסים התמצאות סביבתית גבוהה ומגבירות את הבטיחות המשימתית ואנו גאים על שיש באפשרותנו להשביח מערכות אלו".