סקר הפרסומות: טרה - הכי זכורה השבוע; דיסקונט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למעדן "מוו" של טרה טיפסה גבוה בשבוע הראשון שלה, אך שיעורי הזכירה שלה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי

כבר בשבוע הראשון לשידורה, מטפסת הפרסומת למעדן החלב "מוו" של טרה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, לפסגת הפרסומות הזכורות, כשהיא מדורגת כפרסומת הזכורה ביותר.

שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 11%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 0.9, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מצביעה על עליית מדרגה בתחרות על תודעת הצרכנים בתחום מעדני השוקולד, אותה מנהלות המחלבות הגדולות. הקמפיין הנוכחי של מחלבת טרה מצטרף לשני הקמפיינים הגדולים של שטראוס, למעדן מילקי ולמעדן הגולן, אשר שודרו בחודשים האחרונים.

הפרסומת למעדן "מוו" ממשיכה להציג את אסטרטגיית המחלבה, תחת הסיסמה "טעם משובח ואיכות מעולה של המוצרים של טרה מתחילים בחלב מצוין". מנשה נוי בתפקיד של רפתן מסייע ליצור זיקה בין הפרות (שהן המקור לחלב המצוין) לבין המוצרים שהמחלבה מייצרת.

הפרסומת "למה הוא לא שילמה" של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 20.9%.

הפרסומת של yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.7 מיליון דולר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 242 (בהשוואה ל-242 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה לעומת השבוע שעבר, והוא עומד על כ-41.7 מיליון דולר.

מנשה נוי עם פרה מתוך קמפיין טרה
 מנשה נוי עם פרה מתוך קמפיין טרה