לסחור כמו קרן גידור: 4 מניות לקנות ו-4 מניות למכור

ב-Value Investing Congress דיברו והציגו מנהלי השקעות בכירים את הדעות שלהם על מניות מעניינות להשקעה בצד הלונג ובצד השורט

באתר סיקינג אלפא מפרסם הבלוגר Market Folly מאמר המדבר על מניות שמנהלי קרנות גידור מחזיקים בהן - גם בצד הלונג וגם לשורט. זאת מתוך ה-Value Investing Congress שנערך לאחרונה ובו דיברו והציגו מנהלי השקעות בכירים את הדעות שלהם.

קארלו קאנל מ"קאנל קפיטל" (Carlo Cannell ~ Cannell Capital) מאמין שבטווח הארוך (אם הוא ארוך מספיק..) כל חברה תגיע לסופה. הוא מתמחה בעיקר בפוזיציות שורט ודיבר לאחרונה בכנס על Pitney Bowes (סימול: PBI), חברה המתמחה בעיבוד דברי דואר. לדעתו, המודל העסקי שלה נדון לכליה מכיוון שיש ירידה מתמשכת בביקושים למוצרי החברה.

שתי חברות נוספות שנמצאות ברשימת המעקב שלו לשורט הן Buffalo Wild Wings (סימול: BWLD) ו-Texas Roadhouse (סימול: TXRH).

המנהלים וויטני טילסון וגלן טונגו (Whitney Tilson & Glenn Tongue ) מ- T2 Partners חושבים ששוק הנדל"ן האמריקני עדיין לא הגיע לתחתית, יש מלאי מאוד גדול והמחירים ימשיכו לרדת. לכן, הם בשורט דרך תעודת הסל XHB.

מנגד, הם עדיין מחזיקים בלונג את בריטיש פטרוליום , שאת מניותיה רכשו בעיצומו של משבר דליפת הנפט במפרץ מקסיקו. טילסון מאמין שהמניה שווה לפחות 50 דולר.

אלכסנדר רואפרס מ"אטלנטיק" ( Alexander Roepers ~ Atlantic Investment Management ) מתמחה בהחזקת תיק מניות מרוכז ללונג. הוא אוהב חברות עם מאזנים חזקים, רווחים ותזרימי מזומנים גבוהים. הוא משקיע בדרך כלל בחברות עם שווי שוק של 1-20 מיליארד דולר לתקופה של 1-3 שנים.

כיום הוא מחזיק ב-Owens Illinois (סימול: OI), מכיוון שיש לה חפיר מאוד רחב (יתרון עסקי מסויים שמגן עליה מהמתחרות). לדעתו היא שווה לפחות 45 דולר למניה, לעומת 28 דולר כיום.

מניה מעניינת נוספת לדעתו היא זירוקס , אותה הוא מסמן כמועמדת להשתלטות עם מחיר יעד של 18 דולר לעומת 11.06 כיום. גם מניית ITT מעניינת מבחינתו.