חוזה מהותי לטאואר: מרחיבה שת"פ עם אנטרופיק בעשרות מ' ד'

טאואר מרחיבה את חוזה הייצור עם אנטרופיק ותגדיל לצורך כך את כושר הייצור שלה במפעלים בישראל ובקליפורניה

חברת אנטרופיק (Entropic) מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם טאואר , יצרנית השבבים הישראלית ממגדל העמק. כך הודיעה טאואר בהודעה לבורסה בארה"ב הלילה. אנטרופיק תהפוך לאחד מ-5 הלקוחות הגדולים של טאואר, עם מכירות פוטנציאליות של 50 מיליון דולר בשנה.

טאואר ואנטרופיק ירחיבו את חוזה הייצור ביניהן כך שיכלול יכולת אספקה משופרת וגמישה יותר תוך תמיכה בקווי המוצר של אנטרופיק, הכוללים מוצרי שידור לוויינים ומקלטים לטלוויזיה.

"כבר שנים רבות שטאואר מהווה ספק אסטרטגי עבור אנטרופיק וכתוצאה מכך הצלחנו להתמודד ולענות על הדרישות לביצועים גבוהים של שוק הבידור הביתי הגדל במהירות", אמר מייק פארס, סמנכ"ל תפעול והנדסה בכיר באנטרופיק. "בשל הגידול בהיקף הייצור עבור מקלטי הטלוויזיה ומוצרי ה-DBS ODU שלנו, חתמנו על הסכם אספקה חדש עם טאואר-ג'אז על מנת שנוכל לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותינו".

בעקבות הרחבת השת"פ, טאואר צפויה להגדיל את כושר הייצור שלה במפעל של ג'אז בקליפורניה (טאואר רכשה את ג'אז לפני כשנתיים ומיזגה אותה לתוכה) וגם במפעלי טאואר במגדל העמק. החברה מציינת בהודעתה, כי אנטרופיק כבר העבירה לה "מקדמה משמעותית" שתשמש אותה להרחבת כושר הייצור.