סמנכ"ל קשת צביקה ליבליך ישמש כיו"ר הוועדה למדרוג

בישיבת הוועדה אמש הוחלט כי ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת, ישמש בתפקיד בתקופה הקרובה, ולאחריו ימונה לתפקיד המשנה למנכ"ל המסחרי של רשת, אילן טוביהו

הוועדה הישראלית למדרוג ערכה אמש (ב') מפגש בנוכחות היועץ המשפטי של הוועדה ונציגים מטעם זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת, לצורך קבלת החלטה מי ישמש כיו"ר הוועדה.

הוחלט כי צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת, ישמש בתפקיד בתקופה הקרובה, ולאחריו ימונה לתפקיד המשנה למנכ"ל המסחרי של רשת, אילן טוביהו.

בימים האחרונים ניהלו קשת ורשת מאבק על ראשות הוועדה למדרוג, הגוף שאמון על מדידת אחוזי הצפייה בישראל. היועץ המשפטי של הוועדה למדרוג, עו"ד יאיר עשהאל, קבע כי ראשות הוועדה אמורה לעבור לידי נציג "ערוץ 2", וכי על הזכייניות להחליט ביניהן מי תוביל בחצי השנה הקרובה את הוועדה ומי בחצי השנה האחרת. שתי הזכייניות התעקשו לא לוותר על השליטה בוועדה בתקופה הראשונה.

בדרך-כלל המינוי הוא סמלי בעיקרו, אולם בתקופה זו מדובר בתפקיד בעל חשיבות, שכן בימים אלה עובר הליך מדידת הרייטינג שינוי דרמטי של החלפת פאנל הנמדדים ואופן המדידה. בשנה זו אמורה להימדד לראשונה צפייה דחויה, מוקלטת ובאיכות שידור מתקדמת.

בתחילה סירבו קשת ורשת לוותר על מקומן כגוף הראשון שיחזיק בעמדת הכוח ויעמוד בראש הוועדה בשנה הקרובה, זאת לאור חשיבות התפקיד דווקא עכשיו ואף יותר מכך לאור התחרות המתחדדת בין שני הגופים, במיוחד בימים שלפני המעבר לרישיונות. ואולם אמש, כאמור, הוחלט כי נציג קשת הוא שישמש כיו"ר הוועדה בתקופה הראשונה.