שוב לא שקט: סניפי הבנק הבינלאומי יהיו סגורים גם מחר

אחרי שתי שביתות אזוריות בשבועיים האחרונים וחודשיים לאחר שביתת 14 הימים, ועד הפקידים בבנק הבינלאומי ישבית מחר (ד') את כל סניפי הבנק ברחבי הארץ

אחרי שתי שביתות אזוריות בשבועיים האחרונים וחודשיים לאחר שביתת 14 הימים, ועד הפקידים בבנק הבינלאומי ישבית מחר (ד') את כל סניפי הבנק ברחבי הארץ. המנהלים ומורשי החתימה אמנם יגיעו לעבודה כרגיל ויענו לטלפונים, אך הסניפים יישארו סגורים ולא תתקיים קבלת קהל. היום (ג') התקיימה פגישת מו"מ נוספת בין יו"ר ועד הפקידים חנוך ליבנה למנהל משאבי האנוש בבנק, יוסי לוי, אולם עד סגירת הגיליון הצדדים דיווחו על סקפטיות בדבר האפשרות למנוע את השביתה.

בהנהלת הבנק מבקשים להדגיש כי בזמן השביתה יפתח מוקד שירות לקוחות מיוחד שיאויש גם בנציגים מטעם הפקידים, זאת בהתאם להנחיית בנק ישראל. המוקד אמור לתת מענה לפניות דחופות בתחום סחר חוץ, חדרי עסקאות, משכנתאות, הלוואות, פיקדונות, מט"ח ניירות ערך ועוד. גם מערכת המחשב של הבנק תפעל כרגיל ותאפשר ללקוחות לבצע פעולות שונות באמצעות אתר האינטרנט, אולם משיכת כספים מן הכספומטים לא תתאפשר.

עובדי הבינלאומי והנהלת הבנק בראשות המנכ"לית מסדר ברבר-צדיק, חלוקים על גובה הבונוס לשנת 2010 ועל אופן החלוקה שלו. כמו כן, העובדים מוחים על מה שהם מכנים "מדיניות שיווק אגרסיבית", במסגרתה נאלצים לכאורה הפקידים לשווק מוצרים פיננסיים תוך עלייה בנטל העבודה ופגיעה בשירות ללקוחות. עוד הם מלינים על כך שמערכת המחשוב הפנימית מאפשרת לגורמים רבים מדי לעקוב בכל זמן נתון אחר ביצועי המכירות של כל עובד ועובד.

(מוקד שירות הלקוחות המיוחד של הבינלאומי יפעל בטלפון שמספרו: 03-7977130 )