קפיטל פוינט השלימה בהצלחה גיוס של 9 מיליון שקל

בנוסף לתמורה המיידית, עשויה החברה לקבל כ-11 מיליון שקל נוספים, בהנחת מימוש מלא של כתבי האופציה (סדרה 2 ו-3)

קפיטל פוינט הצליחה לגייס אתמול (ג') 9 מיליון שקל במכרז ציבורי באמצעות מניות ואופציות. מבנה ההנפקה כלל 2,600 יחידות שהוצאו במחיר מינימאלי של 5,000 שקל ליחידה. כל יחידה כללה 1,000 מניות במחיר של 5 שקלים למניה, 500 כתבי אופציה (סדרה 2) ו-500 כתבי אופציה (סדרה 3) ללא תמורה. ההנפקה נסגרה במחיר המינימום.

בנוסף לתמורה המיידית בהיקף של כ-9 מיליון שקל ברוטו, עשויה החברה לקבל כ-11 מיליון שקל נוספים, בהנחת מימוש מלא של כתבי האופציה (סדרה 2 ו-3).

כספי הגיוס יתמכו בעיקר במהלכי קפיטל פוינט להמשך השקעה בחברות הפורטפוליו וכן יופנו להשקעות בחברות מיזם חדשות. נכון להיום, משקיעה קפיטל פוינט, באמצעות שתי חממות טכנולוגיות (קצרין ואופקים מוחזקות ב- 100%), בפורטפוליו של 30 חברות, כאשר אחת החברות נמצאת כבר בשלב המכירות, ועוד 11 חברות נמצאות בשלבים מתקדמים של ניסויים קליניים.

מנכ"ל החברה, דוד דולב ליפשיץ מציין כי "אנחנו שמחים על הצלחת הגיוס ומודים לשוק ההון על האמון וההערכה לה זוכה החברה. אני בטוח כי כספי ההנפקה יסייעו לנו רבות בהמשך קידום תוכניות המחקר והפיתוח של החברות שבפורטפוליו לצד כניסה להשקעות במיזמים חדשים ומבטיחים".

עוד אמר ליפשיץ כי "ההיענות להצעת החברה במכרז הציבורי מחייבת את החברה בהמשך תנופת הצמיחה. אני מעודד מאוד מכך שבשנה האחרונה תחום הביומד בישראל זוכה לעדנה חשובה כשעוד ועוד חברות ויזמים מפתחים תרופות ומוצרים בעלי פוטנציאל עסקי רב".