טאואר: חוזה חדש עם פוטנציאל הכנסות של עד 5 מיליון דולר בשנה

חברת השבבים הישראלית חתמה הסכם עם חברת Gennum במוליכים למחצה בתחום האופטי והאנלוגי, לייצור מתגי וידיאו בפורמטים יעילים יותר ובקצב עיבוד נתונים גבוה יותר

חברת השבבים הישראלית טאואר-ג'אז שבניהולו של ראסל אלוונגר ובשליטת החברה לישראל של משפחת עופר, מודיעה היום (ה') על לקוח חדש. חברת Gennum, ספקית פתרונות מוליכים למחצה בתחום האופטי והאנלוגי בתדר גבוה, בחרה בטכנולוגיה של טאואר שתסייע לה בייצור מתגי וידיאו בפורמטים יעילים יותר ובקצב עיבוד נתונים גבוה יותר. לפי הערכות בשוק, ההסכם החדש צפוי להניב לטאואר הכנסות של 3-5 מיליון דולר בשנה.

"השותפות עם טאואר-ג'אז סייעה לנו לרשום הצלחה ראשונה בייצור מספר מוצרים", אמר מרטין רופהארט, סמנכ"ל בכיר ומנהל יחידה ב-Gennum. ד"ר מרקו רקאנלי, סמנכ"ל בכיר ומנהל חטיבה בטאואר-ג'אז: "כפי שלקוחותינו ממשיכים להפגין, פלטפורמת ה-0.18 מיקרון בטכנולוגיית ה-SiGe שלנו מניבה ביצועים ורמות הספק העולות על אלו של טכנולוגיות סטנדרטיות".

טאואר נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב בשווי שוק של כ-332 מיליון דולר. החוזה הנוכחי מצטרף להסכם עליו דיווחה החברה לפני יומיים, עם פוטנציאל מכירות של 50 מיליון דולר בשנה. טאואר מרחיבה חוזה קיים עם חברת Entropic, לתמיכה בקווי המוצר של אנטרופיק הכוללים מוצרי שידור לוויינים ומקלטים לטלוויזיה.