מניות היום: 2 חברות טכנולוגיה שמזנקות בחדות ובמחזור חריג

מניית ATHN מזנקת ב-22% במחזור הגדול פי 5.4 מהממוצע לאחר דו"חות טובים והעלאת תחזיות ■ מניית RVBD מטפסת בכ-20% במחזור הגבוה פי 3 מהממוצע לאחר העלאת דירוג

במסגרת סיקור "מניית היום" בוול סטריט בחרנו לציין שתי מניות טכנולוגיה שמזנקות בחדדות ובמחזורים חריגים לאחר שדיווח על תוצאות טובות לרבעון השלישי של 2010 שכללו גם העלאת תחזיות לרבעונים הבאים.

מניית Athenahealth (סימול ATHN בבורסת הנאסד"ק) מזנקת ב-22% במחזור הגדול פי 5.4 ממחזור המסחר הממוצע במניה ב-3 החודשים האחרונים. מניית Riverbed Technology (סימול RVBD בנאסד"ק) מטפסת בכ-20% במחזור הגבוה פי 3 מהממוצע.

Athenahealth דיווחה היום כי רווחיה קפצו פי 3.7 ברבעון השלישי ל-11 סנט למניה, לעומת 3 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות זינקו ב-33% והסתכמו ב-63 מיליון דולר. החברה, שמספקת שירותי תמיכה מקוונים לעסקים ויחידים מתחום הבריאות, צופה עלייה של 29% במכירות בכל 2010 לעומת המכירות ב-2009.

Riverbed דיווחה על רווח של 13.9 מיליון דולר ברבעון השלישי שהם 18 סנט למניה. ההכנסות זינקו ב-45% לסך של 147.8 מיליון דולר. הטכנולוגיה של Riverbed מייעלת את התפוקה והמהירות של מסדי נתונים. החברה זכתה להעלאת דירוג ע"י בית ההשקעות Wedbush ל"תשואת יתר" מדירוג קודם של "נייטרלי" כשלהערכתו החברה צפויה לקחת חלק משמעותי בשוק בו היא פועלת וצפוי לה אפסייד מרשים בתקופה הקרובה.