אפקט "עספור": הפרסומת של HOT היא המדוברת ביותר ברשת

Twisted Fly: חלק מהגולשים טענו כי לא הבינו שמדובר בקמפיין לחבילת הטריפל של HOT וסברו כי זהו פרומו לעונה החדשה של "עספור"

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצב השבוע הקמפיין של "HOT - טריפל משודרג", באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שחולל השבוע 34% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

הקמפיין מתאר את מעלליהם של חבורת כוכבי הסדרה "עספור", הנחלצים לעזרתו של אחד מהחבורה שהסתבך במחויבות רומנטית עם בתו של ראש למשפחה גרוזינית מפוקפקת. המסר מאחורי הפרסומת הוא שאין צורך להתחייב בהצטרפות לכבלים.

השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה השבוע ב-3 זירות שיחה - (46%) טוקבקים, (41%) פורומים (13%) ובלוגים.

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 54% מכלל השיחה ברשת, דן בדעות הגולשים אודות הקמפיין. 46% מהגולשים טענו כי מדובר בפרסומת מצוינת וכי היא הולכת להיות הפרסומת הטובה והזכורה ביותר השנה בטלוויזיה. 31% מהגולשים לא הבינו כי זאת פרסומת ל-HOT וחשבו כי מדובר בפרומו לעונה החדשה של "עספור".

16% מקרב הגולשים טענו כי הפרסומת יחצנית מדי וכי יש דמיון רב בינה לבין סגנון הפרסומות של המתחרה. 7% מהגולשים טענו כי הפרסומת כושלת ונשענת רק על סמך הכוכבות של שחקני "עספור".

מחולל השיחה השני, שהיווה 25% מכלל השיחה ברשת, דן במפרסמים שמאחורי הקמפיין. 51% מהגולשים טענו כי הפרסומות של HOT טובות יותר מהפרסומות של yes. כ-34% מהגולשים התייחסו לסדרה "עספור" וטענו כי היא לא טובה. 15% טענו כי HOT חברה לא טובה ולא אמינה.

מחולל השיחה השלישי, שהיווה 21% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים כלפי הפרסומת. 42% מהגולשים אמרו כי הם חשו התרגשות וכיף לראות את כוכבי "עספור" אחרי זמן היעדרות ממושך מהמסך. 40% מהגולשים אהבו מאוד את הפרסומת וטענו כי היא גרמה להם לצחוק. 18% מהגולשים חשו כי הפרסומת פתטית ומביישת.

11
 11