מודי כידון רכש 40% מנכס מסחרי בסיאטל לפי שווי של 30 מ' ש'

כידון ביצע את הרכישה באמצעות ‎‎חברת אלטו השקעות שבבעלותו ■ העסקה משקפת תשואה שנתית ברוטו של כ-7.6% על הנכס הבנוי על שטח של 1,350 מ"ר בפרבר לייק סטיבנס

‎‎חברת אלטו השקעות פרטיות, בבעלות הפרסומאי מודי כידון, חתמה על רכישת 40% ממבנה מסחרי סמוך לסיאטל שבארה"ב לפי שווי של 30 מיליון שקל. הנכס, בשטח בנוי של 1,350 מ"ר בפרבר לייק סטיבנס שבמדינת וושינגטון, מושכר לרשת הפארם ‏Walgreens‏ בחוזה ל-75 שנה עם אופציית יציאה ראשונה אחרי 25 שנה.

העסקה משקפת תשואה שנתית ברוטו של כ-7.6% על הנכס. המימון לעסקה, בשיעור של 65% מעלות הנכס כולו, בריבית שנתית של 4.61%, בוצע באמצעות ‏Bank of America‏ בהלוואת ‏Non-Recourse‏ קבועה לחמש שנים.

אלטו השקעות רכשה לפני כחודשיים מבנה מסחרי באינדיאנפוליס לפי שווי של 35 מיליון שקל. נכס זה מושכר לרשת ‏CVS‏ ל-25 שנה עם אופציה לחמש שנים נוספות בתוספת שלוש אופציות להארכה בנות חמש שנים כל אחת.

לדברי כידון, שהוא גם מבעלי משרד הפרסום גיתם ‏BBDO‏, "אנחנו ממשיכים בתפיסה הייחודית החושפת את המשקיע הפרטי לאפשרויות השקעה כמו של משקיעים מוסדיים גדולים ומאפשרת לו להשקיע בנכסים המושכרים לטווח ארוך, עם שוכרים איכותיים בתשואות טובות".

כל החלטות החברה, שהוקמה בתחילת השנה בידי כידון במטרה להציע למשקיעים מרכיב מייצב בתיק ההשקעות, מתקבלת על-ידי ועדת השקעות חיצונית שכוללת את אודי הילמן, לשעבר משנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של החברה לישראל, עו"ד מיה ליקוורניק, שותפה בכירה במשרד עורכי הדין מיתר, ליקוורניק, גבע & לשם, ברנדווין ואריאל אבן, מנכ"ל חברת הנדל"ן רבד.