קנס של למעלה מ-100 אלף שקל לערוץ 24 על פרסום סמוי

בתוך כך, מועצת הכבלים והלוויין בוחנת גם הפרות בתחום התוכן השיווקי בערוץ HOT בידור ישראלי סביב התוכנית "TLV - עושים את ת"א" ■ ערוץ 24: "העיצום שנקבע מוגזם לאין שיעור"

מועצת הכבלים והלוויין הטילה עיצום כספי של 100.8 אלף שקל על ערוץ 24. המועצה בראשותו של ניצן חן מצאה פרסום סמוי מעבר לכללים המותרים בתוכניות "יפה לך", "מה קשור" ו"התבורי'ס".

בין המותגים שקיבלו חשיפה מוגזמת: ללין, עם התארחותה של הפרזנטורית יעל בר-זוהר, רשת הספרים סטימצקי וחברת מוצרי המזון "שלושת האופים".

בתוך כך, נודע כי מועצת הכבלים והלוויין בוחנת גם הפרות בתחום התוכן השיווקי בערוץ HOT בידור ישראלי סביב התוכנית "TLV - עושים את תל-אביב". בין היתר נראתה בתוכנית חשיפה מוגזמת ל-OVI סטור של נוקיה.

מערוץ 24 נמסר בתגובה: "ערוץ 24 לא שידר כל אזכורים פרסומיים המהווים הפרה של הוראות רישיונו. המועצה בחרה לעשות שימוש בסמכותה לפי סעיף 37ב1(ב) לחוק התקשורת (בזק ושידורים), הקובע קנס בשיעור ספציפי וקבוע מבלי לאפשר את שיקול-דעת המועצה. כך, לאור אופיים של האזכורים, מידתם, נסיבותיהם והקשרם התוכניתי, הרי ששיעור העיצום שנקבע נעדר כל מידתיות, מוגזם ומופרז לאין שיעור".