אישור לפטנט בארה"ב לקמהדע על תהליך ייצור חלבון האלפא-1

אישור הפטנט מתקבל פחות משבועיים מאז דיווחה החברה על כניסתה לשלב המכירות בארה"ב וכחודשיים מאז חתמה על ההסכם האסטרטגי עם בקסטר האמריקנית

עוד אבן דרך משמעותית לקמהדע בשוק האמריקני: החברה מדווחת היום (ב') כי קיבלה את אישור משרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקאי, ה-USPTO, לפטנט עבור תהליך ניקוי וטיהור חלבון האלפא 1 אנטיטריפסין וכן שימוש בטכנולוגיה זו.

אישור הפטנט בארה"ב מתקבל פחות משבועיים מאז דיווחה החברה על כניסתה לשלב המכירות בארה"ב וכחודשיים מאז חתמה על ההסכם האסטרטגי עם חברת התרופות האמריקנית בקסטר. פטנט זה מרחיב ומחזק את הקניין הרוחני של קמהדע והוא ניתן בהמשך לאישור הפטנטים גם באירופה ובאוסטרליה.

נזכיר כי קמהדע החלה לאחרונה בביצוע מכירות ראשונות של תרופת ה- Glassia, תרופת ה-AAT בעירוי, לחברת בקסטר, ואף דיווחה כי המכירות שהתקבלו עד כה, כמו גם העמידה באבן דרך נוספת בהסכם עם בקסטר צפויות להניב לה סכום כולל של יותר מ-10 מיליון דולר עד סוף שנת 2010 בנוסף לעשרים מיליון דולר שכבר התקבלו בסמוך למועד חתימת ההסכם.

מנכ"ל החברה, דוד צור מסר עם פרסום הדיווח כי "אני גאה ושמח מאוד על אישור הפטנט בארה"ב, המהווה עדות נוספת לחדשנות הטכנולוגית והידע הייחודי שפיתחנו בתהליך הייצור חלבון האלפא-1 אנטיטריפסין. האישור חשוב ותומך גם בהמשך פיתוח הדור הבא של מוצר ה-AAT באינהלציה שיוביל בעתיד את החברה לאופק עסקי חדש וגדול עוד יותר".