בארנס אנד נובל מחזירה מלחמה: משיקה קורא ספרים צבעוני

למכשיר, המבוסס על האנדרואיד של גוגל, נוספו גם מספר יכולות חברתיות, ניתן להשאיל ספרים לחברים דרך הפייסבוק או באמצעות רשימת אנשי הקשר מהג'ימייל, ועוד

חברת בארנס אנד נובל הציגה אתמול את קורא הספרים האלקטרוני הבא שלה - Nook, רק שהפעם הוא מגיע בגרסה עם מסך מגע צבעוני בגודל 7 אינץ', והמכשיר עצמו מבוסס על מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד. בארנס אנד נובל מציגה את המוצר, כמחשב לוח (טאבלט) לקריאת ספרים ומגזינים, כאשר היכולות שלו בתחום הזה הן רבות.

שני ז'אנרים שסבלו מבעיות בקוראי ספרים בשחור לבן בטכנולוגיית E-Ink, הם ספרי ילדים וספרי בישול. הבעיה בשתי הקטגוריות האלו, שבלי תמונות, מדבר במוצרים שמאבדים חלק גדול מהתוכן שלהם. הפתרון בנוק, הוא הצגה של תמונות בצבע, כאשר בספרי בישול, ניתן גם לצפות בסרטוני הדרכה ובספרי ילדים, האיורים מקבלים גם אנימציה של הדמויות.

למשל, באיור של גלגל ענק, ניתן יהיה לראות אותו מסתובב. לא מדובר בסרטונים, אלא רק בקטעים קטנים של האיור שזכו לאנימציה. מלבד זה, המכשיר גם יודע לקרוא בכל זמן את הסיפור לילד.

הנוק גם מותאם לקריאת מגזינים שבדרך כלל עשירים בתמונות צבעוניות. בארנס אנד נובל מציעים גישה למגזינים כמו: רולינג סטון, Elle, קוסמופוליטן ונשיונל גיאוגרפיק. מעבר לזה, ניתן לקרוא כאן עיתונים יומיים של הוול סטריט ג'ורנל והניו-יורק טיימס.

למכשיר נוספו גם מספר יכולות חברתיות, ניתן להשאיל ספרים לחברים דרך הפייסבוק או באמצעות רשימת אנשי הקשר מהג'ימייל. כמו כן, ניתן לפרסם ציטוטים מהספרים בפייסבוק או במייל.

מבחינת נתונים טכניים,המכשיר לא מגיע עם תקשורת סלולרית, אבל יש לו חיבור WiFi, זיכרון פנימי של 8 ג'יגה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון וגם דפדפן אינטרנט פנימי.

נוק הצבעוני יושק ב-19 בנובמבר בעלות של 249 דולר (900 שקל).

קורא ספרים אלקטרוני נוק NOOK
 קורא ספרים אלקטרוני נוק NOOK