גידול של 24% בחשיפה התקשורתית למותגי האופנה ברבעון

יפעת מחקרי מדיה: ‎‎היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג‏‎ H&M ‎מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל

‎‎ענף האופנה מציג ברבעון השלישי של 2010 גידול של 24% בהיקף החשיפה בתקשורת - כך עולה מנתוני יפעת מחקרי מדיה. מהניתוח עולה כי הענף כולו זכה ברבעון זה להיקף חשיפה שמוערך ב-96.1 מיליון שקל, לעומת 77.7 מיליון שקל ברבעון השני של 2010.

‏על-פי הבדיקה, המותג השבדי ‏H&M‏ קיבל את אחוז החשיפה הגבוה ביותר מקרב רשתות האופנה - 29%, בשווי של 27.8 מיליון שקל. אחריו המותג הישראלי קסטרו עם 22%, ‏זארה‏ עם 20%, גולף עם 9%, GAP עם 8%, פוקס עם 7% ורנואר עם 5% חשיפה.

‏במדורי התקשורת אשר אינם קשורים בהכרח לאופנה, מובילה ‏H&M‏ עם 23% מהחשיפה, ואחריה קסטרו עם 22% וזארה עם 15% חשיפה.

‏במדורי האופנה מובילה ‏H&M‏ עם יותר משליש מסך כל החשיפה - 34%. שם מדורגת ‏זארה‏ במקום השני עם 24%, לפני קסטרו שניצבת במקום השלישי עם 23%.

ככל הנראה, עורכי האופנה מעריכים פחות את פוקס הפופולרית, שזוכה בהם לחשיפה של 1% בלבד.

‏המותג ‏H&M‏ מיוצג בישראל על-ידי חברת יחסי הציבור שלמור תקשורת בבעלות אירינה שלמור. ‏‎‎‏

11
 11