ענף האופנה מציג ברבעון השלישי של 2010 גידול של 24% בהיקף החשיפה בתקשורת - כך עולה מנתוני יפעת מחקרי מדיה. מהניתוח עולה כי הענף כולו זכה ברבעון זה להיקף חשיפה שמוערך ב-96.1 מיליון שקל, לעומת 77.7 מיליון שקל ברבעון השני של 2010.
על-פי הבדיקה, המותג השבדי H&M קיבל את אחוז החשיפה הגבוה ביותר מקרב רשתות האופנה - 29%, בשווי של 27.8 מיליון שקל. אחריו המותג הישראלי קסטרו עם 22%, זארה עם 20%, גולף עם 9%, GAP עם 8%, פוקס עם 7% ורנואר עם 5% חשיפה.
במדורי התקשורת אשר אינם קשורים בהכרח לאופנה, מובילה H&M עם 23% מהחשיפה, ואחריה קסטרו עם 22% וזארה עם 15% חשיפה.
במדורי האופנה מובילה H&M עם יותר משליש מסך כל החשיפה - 34%. שם מדורגת זארה במקום השני עם 24%, לפני קסטרו שניצבת במקום השלישי עם 23%.
ככל הנראה, עורכי האופנה מעריכים פחות את פוקס הפופולרית, שזוכה בהם לחשיפה של 1% בלבד.
המותג H&M מיוצג בישראל על-ידי חברת יחסי הציבור שלמור תקשורת בבעלות אירינה שלמור.

11
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.