חברת CTV הקימה את מסך החוצות הגדול בישראל

‎המסך, בגודל 60 מ"ר, הוצב בסינמה סיטי בראשון-לציון בהשקעה של 4 מיליון שקל ■ עפ"י הערכות, מעל מיליון איש בשבוע נחשפים למסך

חברת CTV, בבעלות קבוצת פישמן ומפל תקשורת, הקימה את מסך החוצות הגדול ביותר בישראל בהשקעה של כ-4 מיליון שקל.

המסך, שגודלו 60 מ"ר, הוצב במתחם הסינמה סיטי החדש בראשון-לציון. לפי הערכות, מעל מיליון איש בשבוע נחשפים למסך.

המסך החדש פונה לציר התנועה העמוס ביותר בראשון-לציון - דרך משה דיין, בין כביש 4 במזרח לאיילון במערב. לפי הערכות, בציר זה נוסעים כ-150 אלף כלי רכב ביממה.

בנוסף פונה המסך לחניה הרחבה לבאי מתחם הסינמה סיטי, אשר בסופי שבוע בלבד מבקרים בו מעל 60 אלף איש, וכ-100 אלף איש במהלך השבוע.

בנוסף להקמת מסך החוצות בראשון-לציון, זכתה CTV במכרז להקמת מסך במרכז הירידים ברחוב רוקח בתל-אביב, אשר כבר הוקם ופועל.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה בעיתון "גלובס".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988