שווה או לא? טריפלקס 255 מ"ר בגינדי הייטס - 12.5 מ' ש'

למה כן? כי מועד האכלוס כבר הגיע וכי השכנים משדרגים את כל השכונה ■ למה לא? כי זאת עדיין רמת גן, וכי המגדלים הם הראשונים לספוג את ההאטה

למה כן

1. להבדיל ממרבית המגדלים, הפעם לא מדובר בציפור באוויר או בדירת פאר "על הנייר". מועד האכלוס הגיע, 202 מתוך 204 דירות כבר נמכרו ורק 2 דירות (גם הפנטהאוז - 7 מיליון שקל) מחכות למיליונר המאושר.

2. למרות תחושת הריחוף מהקומה ה-29, יש משמעות לעובדה שהמגדל ניצב בתל בנימין, השכונה הכי נחשבת בר"ג. הבתים המפוארים מסביב, של שגריר איטליה, בני הזוג ג'ודי וסילבן שלום ועוד, משדרגים את כל השכונה.

3. גם ללא המרפסות, מדובר במחיר של 49 אלף שקל למ"ר. אם נשקלל חצי משטח המרפסות, המחיר יצנח ל-34 אלף שקל למ"ר. בתל אביב זה יעלה לכם פי 3.

למה לא

1. זו עדיין העיר רמת גן. רק דוגמא: כשמגדלי ת"א משוויצים ברשימת סלב מעודכנת, בגינדי הייטס מצביעים על מנחם הורביץ מערוץ 2 כידוען הבולט שקנה חצי מקומה 22 שבמגדל.

2. ואם כבר ר"ג, בתל בנימין עצמה תוכלו למצוא בית פרטי - בלי לחכות למעלית ובלי 203 שכנים - בשטח 1.5 דונם ובמחיר שישאיר לכם עודף של כמה מיליונים ביד.

3. הראשונים לספוג את ההאטה בנדל"ן הם מגדלי היוקרה. כשבשכונת פארק צמרת התל אביבית מוכרים דירות במחירי מציאה, כדאי לחשוב עוד פעם לפני שקונים דירה באחות החורגת של תל אביב הגדולה (דרור מרמור).