מוסיף לעורר עניין: קמפיין HOT עם כוכבי "עספור" - הכי מדובר ברשת

Twisted Fly: חלק מהגולשים טענו כי מדובר בפרסומת הטובה ביותר שמשודרת כרגע

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצב הקמפיין של "HOT - טריפל משודרג", באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שחולל השבוע 38% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

הקמפיין מתאר את מעלליהם של כוכבי הסדרה "עספור" הנחלצים לעזרתו של אחד מהחבורה שהסתבך במחויבות רומנטית עם בתו של ראש למשפחה גרוזינית מפוקפקת. כאמור, המסר מאחורי הפרסומת הוא שמהיום אין צורך להתחייב בהצטרפות לכבלים.

השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה השבוע ב-3 זירות שיחה - טוקבקים (46%), פורומים (41%) ובלוגים (13%).

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 42% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים כלפי הפרסומת. 84% מהגולשים טענו כי "עספור" הינה סדרה מצוינת והשחקנים בה מעולים. 16% מהגולשים ציינו כי אהבו את הפרסומת והרבו לצטט משפטים מתוכה.

מחולל השיחה השני, שהיווה 31% מכלל השיחה ברשת, דן בדעות הגולשים לגבי הקמפיין. 64% מהגולשים טענו כי הפרסומת של HOT היא מעולה והקמפיין הכי טוב שיש בטלוויזיה כעת. 21% מהגולשים ציינו כי מדובר במהלך שיווקי מדהים של HOT, וכי המבצע הוא מעולה. 15% מהגולשים טענו כי הם נהנים לצפות בכוכבי "עספור" המככבים בה.

מחולל השיחה השלישי, שהיווה 27% מכלל השיחה ברשת, דן ביחס הגולשים כלפי המפרסמים. 50% מהגולשים כי הם חשים שהפרסומת היא הדבר היחידי המוצלח הנוגע לחברת HOT. כ-42% מהגולשים התייחסו לשירות של חברת HOT וטענו כי הוא טעון שיפור. 8% מהגולשים טענו כי החברה מקדמת את הפרסומות שלה דרך שימוש בתכנים אלימים, בדומה גם לפרסומת המצליחה עם "הבורר" ששודרה בעבר.

למקום השני הגיעה הפרסומת של גינדי השקעות עם 37% מכלל הדיונים ברשת, ובמקום השלישי ניצבת הפרסומת של רשת "ביג" עם 10% מכלל הדיונים ברשת.

22
 22