שחקנית החיזוק של קופרמן הפקות: סמנכ"לית התוכן של ערוץ 10 לשעבר

ליאת פלדמן תשמש כמנהלת התוכן בקופרמן הפקות ותהיה אחראית על ניהול התוכן, פיתוח תוכניות, קשר עם יוצרים ופיתוח פורמטים לשוק הישראלי והבינלאומי

סמנכ"לית התוכן של ערוץ 10 לשעבר, ליאת פלדמן, מצטרפת לקופרמן הפקות, חברת ההפקה של "האח הגדול". במסגרת תפקידה בקופרמן הפקות, תשמש פלדמן כמנהלת התוכן ותהיה אחראית על ניהול התוכן, פיתוח תוכניות, קשר עם יוצרים ופיתוח פורמטים לשוק הישראלי והבינלאומי.

באחרונה נכנס נשיא אנדמול הבינלאומית, ינון קרייז, כשותף בחברת ההפקה של אלעד קופרמן וכפי שפורסם בראשונה בגלובס, ההערכות בשוק התקשורת הן, כי החברה תבקש לקחת חלק בערוץ ברישיון, עם מעבר השוק לשיטת השידור החדשה. לא מן הנמנע כי מהלך רכש זה הוא חלק מההיערכות לקראת 2012.

ב-4 השנים האחרונות שימשה פלדמן כסמנכ"ל התוכן של ערוץ 10. קודם לתפקידה בערוץ עבדה פלדמן בזכייניות ערוץ 2 קשת וטלעד ובערוץ ביפ.

אלעד קופרמן אמר היום (ג') כי "ליאת היא אשת תוכן מבריקה. אני שמח מאוד על הצטרפותה, ואני משוכנע כי העבודה המשותפת והכישורים הניהוליים והקריאטיביים שלה יניבו תכניות ומיזמים חדשניים לשוק הישראלי והבינלאומי".

פלדמן אמרה כי פוטנציאל היצירה הישראלית בארץ ובחו"ל גדול, וכי "אני נרגשת על ההזדמנות להמשיך את העשייה הישראלית ולעבוד עם הצוות המוכשר בקופרמן הפקות".