רישמו ביומן: טאואר מכנסת מסיבת עיתונאים לקראת הדו"חות

החברה עתידה לפרסם את דו"חותיה לרבעון השלישי של השנה ביום ה' הבא ■ התחזיות הן לרווח של 15 סנט למניה (על בסיס non-GAAP) על מכירות של 133.4 מיליון דולר

יותר משבוע לפני מועד הדו"חות הרבעוניים של טאואר , מזמנת היום (ג') החברה מסיבת עיתונאים ליום ה' הבא, ה-11 בנובמבר, לציון פרסומן של התוצאות הכספיות של החברה לרבעון השלישי של השנה.

במסיבת העיתונאים ישתתפו מנכ"ל החברה ראסל אלוונגר וסמנכ"ל הכספים שלה, אורן שירזי.

טאואר עתידה, על פי תחזיות האנליסטים, לדווח על רווח של 15 סנט למניה (על בסיס non-GAAP) על מכירות של 133.4 מיליון דולר. נזכיר כי השוק עצמו ממתין בדריכות לפרסום הדו"חות, בו עתידה החברה להודיע, בפעם הראשונה בתולדותיה, על מעבר לרווח על בסיס GAAP.

נזכיר כי בשבוע שעבר השלימה החברה באופן סופי את הנפקת האג"ח הדולרי לטווח ארוך כשהיא מסכמת גיוס של 100 מיליון דולר בסך הכל - 80 מיליון דולר במכרז המוסדי ועוד 20 מיליון דולר במכרז הציבורי.

אגרות החוב החדשות עתידות להיפרע בשני חלקים שוים בסוף 2015 ובסוף 2016 ואמורות לאפשר לטאואר להמשיך ולהרחיב את כושר הייצור של FAB2 וכן יאפשר לה, במידת הצורך, ניצול מספר הזדמנויות עסקיות למיזוג ו/או רכישת חברות. הרחבת כושר הייצור והזדמנויות השקעה אלו הינן בעלות פוטנציאל ל-ROI גבוה ולשיפור משמעותי במכירות החברה ורווחיותה.